„W tym roku zmienia się praktycznie wszystko – zarówno w sporcie, jak i w grze” - mówią twórcy.
Firma Codemasters oficjalnie zapowiedziała tegoroczną odsłonę serii F1. Dyrektor kreatywny Stephen Hood zapowiedział – „w tym roku zmienia się praktycznie wszystko – zarówno w sporcie, jak i w grze”.
Sezon 2014 jest dla Formuły 1 w pewnym sensie przełomowy – regulamin znacząco się zmienił, włączając w to zmianę charakterystyki silników. Wszystko to (wraz z transferami i nowymi torami) znaleźć ma odwzorowanie w grze F1 2014.
Poza aktualizacjami technicznymi i kadrowymi, w F1 2014 znajdzie się także nowy system tworzenia kierowcy. Jego zadaniem jest rozpoznanie umiejętności gracza i dopasowanie poziomu trudności. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by sukcesywnie „przesuwać suwak”.
„Nowy system oceny umiejętności gracza dopasowujący poziom trudności oraz na nowo zdefiniowane poziomy z dodatkowym Bardzo Łatwym, pozwala na wspaniałą zabawę w F1 zarówno dla nowicjuszy, jak i wytrenowanych profesjonalistów” – powiedział Hood.
Twórcy w komunikacie prasowym ogłosili również, że w tegorocznej odsłonie wprowadzone zostaną liczne poprawki podstawowych elementów gry. Całość ma więc lepiej działać, a także lepiej wyglądać.
Pewni siebie zapowiadają: „F1 2014 jest zwieńczeniem pięcioletniego okresu dopracowywania kolejnych gier z nagradzanej serii FORMUŁA 1 i oferuje fanom najlepszy możliwy produkt tego typu”.
Więcej szczegółów poznamy pewnie już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia pierwszego zwiastuna:
Przy okazji firma Cenega poinformowała, że będzie polskim wydawcą gry F1 2014. Zapowiedziała również, że tytuł ten pojawi się na rynku 17 października, a platformami docelowymi będą komputery osobiste oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3.
Co z nowymi konsolami? Studio Codemasters zapowiedziało, że już na początku przyszłego sezonu Formuły 1 światło dzienne ujrzy nowa gra stworzona z myślą o pecetach, PlayStation 4 i Xbox One. Ciekawostką mogą być cotygodniowe cyfrowe aktualizacje.
Źródło: Codemasters, Cenega, CVG
Komentarze
10Wszytko idzie przeboleć ale do kfy bladej dlaczego codemasters wydaje gre dopiero we wrzesniu jak po 3 wyścigach już jest wiadomo który zespol jest szybki? To cos powinno pojawic sie najpozniej w maju. Co to za problem przygotować engine i gre a potem tylko zalansowac bolidy pod wzgledem mocy, przyczyepnosci i szybkosi... w 3 tygodnie mozna to zrobic a nie pol roku. Na ch... mi sezon 2014 w październiku, jak chciałbym mieć możliwość przejechanie wyscigu przed albo tuz po jego rzeczywistym umiejscowieniem w czasie. Tymczasem pol sezonu za nami i nie mam juz zadnej ochoty grac w wyscigi ktore juz sie odbyly i nikt o nich już nie pamieta.