Fallout 4 cierpi na krytyczny błąd uniemożliwiający wykonanie jednego z zadań
Zanosiło się na to, że Fallout 4 wolny jest od poważnych bugów. Niestety, jeden z takowych właśnie odkryto.
Trudno dziś o grę, która wolna byłaby od jakichkolwiek błędów. Wydawało się jednak, że w przypadku Fallout 4 obyło się bez tych poważnych, które skutkowałyby znacznym utrudnianiem zabawy. Niestety właśnie takowy odkryto.
Na oficjalnym forum producenta pojawia się coraz więcej wpisów od graczy, którzy skarżą się na zadanie, w którym konieczna jest wycieczka do lokacji pod nazwą Mosignor Plaza. W wielu przypadkach skutkuje ona koniecznością przerwania rozgrywki w zupełnie niepożądany sposób.
Jak donoszą korzystający z PC, po pojawieniu się we wspomnianym miejscu gra automatycznie się wyłącza. Co więcej, na podobny problem zaczynają narzekać też, chociaż na mniejsza skalę, właściciele konsol, którym gra się zawiesza.
Bethesda nie odniosła się jeszcze do powyższych rewelacji. Zapewne wkrótce wydany zostanie komunikat inforumujący o pracach nad stosowną łatką.
Źródło: idigitaltimes, forums.bethsoft
Komentarze
53Gram w ich gry od 2002 (Morrowind) i zawsze jest ten sam
schemat.
Nauczyłem się że w gry Bethesda gra się dopiero dwa lata po wydaniu gry.
Wyjdą DLC patche potem patche zrobione przez moderów.
I dopiero w tedy mozna grać.
Najlepszym tego przykładem niech będzie Skyrim i patche zrobione przez moderów (USKP/UDGP/UHFP/UDBP/UHRP) które w do tego czasu naprawiają ponad 20000 błędów których Bethesda nie kwapiła się naprawić.
P.S. Patche potrafią często ważyć tyle, co gra. To jest dopiero dziwne.
Po za tym sama gra wydaje się całkiem dobra, crafting i elementy SimCity, wyglądają zachęcająco.
Na kodowaniu trochę się znam, wyobraź sobie, stąd nie wiem dlaczego na siłę próbuje mi się udowodnić, że porównuję grafikę tych dwóch gier, kiedy piszę, że tego nie robię, bo się nie da. Wymienione przeze mnie błędy są jedynie przykładem tego w jakim kierunku ogólnie idzie rozwój gier. Ładnie rozpisałeś rzeczy dość oczywiste przy pisaniu silnika graficznego, natomiast nie wyjaśniłeś dlaczego programiści nie są w stanie umieścić dodatkowego skryptu sprawdzającego czy np. kopyta konia, czy łapy psa znajdują się mniej więcej w tej samej osi co np. stopy bohatera i na tej podstawie umieszczać zwierzę na mapie, zamiast tego co ludzie opisywali: skrypt wykrył kolizję z drzewem czy budynkiem, to umieszcza zwierzę na drzewie lub budynku zamiast obok. Tego dało się uniknąć.
"Zapewne wkrótce wydany zostanie komunikat inforumujący o pracach nad stosowną łatką."
Komunikować będą że wzięli się do roboty między liczeniem kasy ze sprzedaży gry.