Miał być hit i wygląda na to, że rzeczywiście nikt nie będzie zawiedziony.
Wiele osób wyznaje zasadę, że im większy szum wokół premiery gry tym gorsza okazuje się ona w rzeczywistości. Można jednak pokusić się o kilka wyjątków na obalenie tej tezy, a jednym z najnowszych jest Fallout 4.
Do sieci trafiły już pierwsze recenzje gry. Bethesda obiecywała hit i wygląda na to, że należycie przyłożyła się do prac. Obecnie noty Fallout 4 oscylują w granicach 90%, a zatem nie ma wątpliwości, że mowa o produkcji najwyższych lotów.
Właściwie na konto minusów zapisywane są dwa elementy - grafika, czego jednak się spodziewano, oraz pojawiające się błędy techniczne. Chociaż momentami jest ich podobno dość sporo to nie są w stanie przysłonić całości, która wypada świetnie, na czele z ogromnym światem i dobrze napisaną fabułą.
Pierwsze oceny Fallout 4:
- Gamespot – 9
- Polygon – 9.5
- IGN – 9.5
- PCGamesN – 8
- PC Gamer – 88%
- GamesRadar – 5/5
- Destructoid – 7.5
- PSU – 9.5
- Videogamer – 9
- Digital Spy – 5/5
- Stevivor – 10
- God is a Geek – 9
- Game Informer – 9
- Xbox Achievements – 9
- PSLS – 8
- Impulse Gamer – 5/5
- JPS – 9.6
- GameTrailers – 9
- GameReactor (Dania) – 10
- GameReactor (Szwecja) – 10
- GameReactor (Norwegia) – 9
- RPGSite – 9
Przypominamy, iż premiera gry już jutro. Fallout 4 trafi na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: wccftech, vg247
Komentarze
134gg
"Fallout 4 bliski ideału"
1. Grafika nie najważniejsza ( to powinna już wystarczyć, ale jest tego więcej )
2. Nie jest najważniejsza, ale do FHD trzeba 970, a nawet ten nie daję "Boskich" 60 FPS bo zapewnia raptem 50 :(
3. 2 punkt wynika z tego, że gry wymaga CPU potwora i7 4,5GHz
4. Na konsolach spadki
Nie sztuką jest zrobić coś co ładne nie jest i zapycha pc, konsole. Sztuką jest zrobić coś co jest ładne i chodzi jak złoto
np. Driveclub, TheOrder
I tak jak patrzę na Ultra FHD w prawie 2016 i powiedźmy na wygląd broni to wygląda to na 2008 jak nic :(
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2015/11/game_f4/pics/fallout4_ultra.jpg
I potem takie klocki lecą że np. SW:Battlefront to mod do BFa. Tylko, że BF dla mnie to szit a SW:B jaram si.
To tak jakby ktos napisał że NfS:The Run to mod Battlefielda bo ma ten sam engine.
Wogóle gratujuję systemu myślenia opierającego się na tym co inni piszą w anonimowym internecie! Po co myśleć - robią to za mnie inni.
Innymi słowy, czekam na recenzje i opinie zwykłych szaraków...
https://www.youtube.com/watch?v=iipDWbd6HNg
gościu co ty ćpasz, zajmij się czymś pożytecznym bo zaczyna ci odp.... Swoją drogą masz sporo czasu i zero obowiązków bo ja np. nie potrafiłbym odpowiadać na każdy komentarz i komentować większość artykułów. Na prawdę znajdź sobie inne zajęcie.
Chciałbym zobaczyć tych idiotów, którzy narzekali na grafikę w starciu z nowym Falloutem.
Pierwsze co rzuca się w oczy to PRZEŚLICZNA i kozacka grafika! Jakim trzeba być debilem by oceniać grafę po 4-minutowych filmikach z kompresją YT. Produkcja Bethesdy jest dużo ładniejsza od Wiedźmina a engine ma do ogarnięcia duuuużo więcej obiektów + roślinność w Falloucie jest wykonana 100 razy lepiej niż w grze REDów. Wszystkie ambient okluzje, SSAO i świetna tessalacja (te drzewa z bliska!) included. Zdziwko?
Druga rzecz - optymalizacja. Na GTX970 na luzie gram w 1440p/ULTRA/cap na 30fps (sorry ale znowu pier... o 60fps mnie śmieszy bo zawsze wolę lepszą grafę niż "magiczne" 60fps).
Artystycznie gra jest niesamowita - efekty pogodowe, god-raye i roślinność, która nie jest klepana "od sztancy" i wygląda bardzo naturalnie. Mech, porosty i KLIMAT!
Fabuła... Może się podobać/może nie. Dla mnie trochę naiwna. Ale kiedy w końcu (SPOILER CENZURA) to (SPOILER CENZURA) no i (SPOILER CENZURA) to się dzieje:D.
Muzyka. No Bethesda to Bethesda. Wszystko Tip-Top, moje ulubione kawałki powracają na soundtracku. "I just wanna' set the world on fire" o poranku daje radę!
Wielkość mapy. No tu się pojawiaja kontrowersje, bo mapa jest jak na Falloutowe standardy malutka. I faktycznie z końca na koniec można przejść pewnie w 10minut albo mniej. Z drugiej strony mapa jest napakowana questami/ATE i eventami jak dobra kasza skwarkami. W Wiedźminie mieliśmy ogromną mapę ale były to 4 typy "zadań" na krzyż - gniazda potworów, skarby, obozowiska bandytów i potem CTRL+C/CTRL+V. W Falloucie questy są bardzo różnorodne i często "z jajem".
Po 12-stu godzinach gry... Spóźniłem się do pracy, jestem niewyspany mimo wypicia falloutowego Red Bulla dodawanego do edycji kolekcjonerskiej z muve.pl. Ale wiem, że jak tylko wrócę do domu znowu bedę przemierzał pustkowia.
I teraz porównanie, którego nie dało się uniknąć. Wiedźmin 3... IMHO F4 jest lepszy od Wiedźmina - przynajmniej po 12-stu godzinach. Ma lepszą grafę (TAK k... Wiedźmin przy F4 wygląda czasem jak plastikowe g... przełknijcie to fanbojki a ci co mówili, że gra wygląda gorzej niż F3 z modami niech zakopią się pod ziemię z własnej głupoty), na mapie dzieje się więcej oryginalnych rzeczy.
Masakra jakaś. Taktyka, podchody, to już nie to - idziesz na pałę i walisz czym popadnie.
Brawo!
Szkoda tylko że takie coś żeruje na świetnym tytule sprzed lat.