FIFA 18 już dostępna. Pierwsze recenzje potwierdzają, że fani serii będą bardzo zadowoleni. Grę przygotowano z myślą o aż 5 platformach.
Punktualna jak zawsze. Seria FIFA przyzwyczaiła nas do tego, że przypomina o sobie w końcówce września i w tym roku reguła ta nie została złamana. FIFA 18 trafia na sklepowe półki.
I chociaż niektórzy zarzucają EA brak innowacji, można mieć pewność, że gra sprzeda się doskonale. Ma na tyle wiernych fanów, że poprawa oprawy graficznej, nowe animacje, bardziej rozbudowany tryb fabularny i dająca większe pole do popisu kariera w zupełności wystarczą do sukcesu. Tym bardziej, że FIFA 18 bardzo dobrze wypada w recenzjach.
Nie można zapominać też o ogromie dostępnych, w zdecydowanej większości licencjonowanych drużyn - 700 zespołów z przeszło 30 lig. Liczyć można też na polską Ekstraklasę oraz komentarz Dariusza Szpakowskiego i Jacka Laskowskiego.
Gra trafia na PC, PlayStation 4, Xbox One, ale także PlayStation 3, Xbox 360 oraz Nintendo Switch. Z oczywistych powodów lepiej prezentować będzie się na komputerach i konsolach obecnej generacji. Z okazji debiutu przygotowana została reklama telewizyjna.
„W grze, na boisku, na całym świecie – zobacz zdobiącego okładkę gry FIFA 18 Cristiano Ronaldo, a także Antoine’a Griezmanna, Dele’ego Allego i Jamesa Hardena próbujących wykonać najnowszą sztuczkę techniczną z najnowszej edycji naszej gry.”
Źródło: EA SPORTS FIFA
Komentarze
11Jamesa Hardena?
Nie pomyliły się wam gry?