Można odetchnąć z ulgą - THX pozostanie w dużej części niezależne. Razer po prostu chce poprawić jakość swoich produktów A/V.
Założona w 1983 roku przez George’a Lucasa firma THX stoi za jednymi z najważniejszych standardów w branży audio, a jej technologie często są wykorzystywane w przemyśle filmowym. Oficjalnie staje się ona własnością Razera – producenta znanego głównie z akcesoriów do graczy i laptopów. Jakie mogą być tego następstwa?
Przede wszystkim trzeba podkreślić to, że nie należy się spodziewać żadnych zakłóceń w działalności THX. Cały obecny personel pozostaje bez zmian, a sama firma będzie miała właściwie pełną swobodę działania i podejmowania biznesowych decyzji. Dlaczego więc Razer chciał ją mieć w swoim portfolio? „Głównym powodem przejęcia jest fenomenalna marka” – wyjaśnił Min-Liang Tan, dyrektor generalny.
Oczywiście Razer wykorzysta technologie z portfolio THX. Rozwiązania, które dzisiaj spotykane są przede wszystkim w kinach, zostaną najpewniej użyte przez producenta w urządzeniach domowej rozrywki. Jednym z pewników wydają się OSVR – gogle VR rozwijane między innymi przez firmę Razer właśnie. Filmy 360 stopni z doskonałym dźwiękiem przestrzennym? Brzmi jak plan!
Źródło: The Verge, THX (Medium)
Komentarze
6THX nic nie wnosi, a wręcz przeciwnie, ich normy są tak żałosne że lepiej taki sprzęt omijać łukiem i kierować się własnym słuchem (o ile ktoś go ma) kupując sprzęt
Bydle było drogie, ale gra fenomenalnie...
Do dzisiaj spokojnie stanie w szranki z amplitunerami do powiedzmy 15k zł i nie przegra....
A obecne THX - to niestety znaczek który nie gwarantuje jakości dźwięku. Przestał być symbolem gwarancji super dźwięku...
A po tej transakcji ? Pewnie się pojawi na playerach mp3