Nowe, bardziej przystępne gadżety Fitbit - opaski fitness i smartwatche
Firma Fitbit zaprezentowała nowy katalog gadżetów dla osób, które chciałyby poprawić swoją kondycję i zdrowie. To smartwatch Versa Lite Edition oraz trzy opaski fitness: Inspire, Inspire HR i Ace 2.
Cztery nowe gadżety ubieralne – opaski fitness i smartwatche – pojawiły się w ofercie firmy Fitbit w ramach realizacji planu, mającego na celu sprawienie, że zaawansowane akcesoria do monitorowania i poprawy zdrowia staną się bardziej przystępne dla użytkowników z całego świata.
Nową linię otwiera najtańszy smartwatch sportowcy w ofercie tego producenta – Fitbit Versa Lite Edition. Automatycznie wykrywa on aktywność użytkownika i pozwala mu ją skutecznie monitorować, podobnie jak tętno (dzięki czujnikowi PurePulse 24/7), czas i jakość snu czy zmiany poziomu tlenu we krwi (za sprawą sensora SpO2). Do tego dochodzą oczywiście jeszcze specjalne tryby treningowe, osobiste wskazówki i powiadomienia ze smartfona.
Prosta obsługa za pomocą jednego przycisku, lekka i trwała konstrukcja oraz czterodniowy czas pracy to kolejne cechy, dzięki którym zainteresować tym modelem mają się także te osoby, które nie nazywają siebie sportowcami.
Kolejne nowości to opaski fitness Inspire i Inspire HR. Oferują całodobowy monitoring aktywności, pomagają osiągnąć cele sportowe, wyświetlają powiadomienia ze smartfona, działają do 5 dni między ładowaniami oraz mają trwałe i wodoszczelne konstrukcje, a ta druga zapewnia także dostęp do pomiaru pulsu i bardziej precyzyjnego zliczania spalonych kalorii.
Wśród nowości amerykańskiego producenta znajduje się również Fitbit Ace 2 – wodoszczelny zegarek sportowy dla dzieci powyżej szóstego roku życia. Został zaprojektowany w taki sposób, by wypracowywać u najmłodszych zdrowe nawyki i zachęcać ich do aktywnego spędzania czasu. Dzięki specjalnej aplikacji rodzice również mogą kontrolować to, czy ich pociechy spełniają założone cele.
Wraz z wprowadzeniem nowych produktów do sprzedaży Fitbit aktualizuje także swoją aplikację. Przeglądanie i interpretowanie statystyk ma się dzięki temu stać łatwiejsze, ale to jeszcze nie koniec. Większy nacisk będzie kładziony na motywowanie użytkowników i oferowanie im spersonalizowanych podpowiedzi, dzięki którym zwiększy się szansa na realizację celów, jakie sobie wyznaczyli.
„Nasze nowe produkty cechują się wysoką jakością, prostotą obsługi i niskimi cenami, dzięki czemu dbanie o zdrowie staje się dostępne dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie aktywności, także tych, które dotąd nie korzystały z gadżetów ubieralnych” – powiedział James Park, dyrektor generalny firmy Fibit. Jak zatem prezentuje się ten cennik? Oto odpowiedź:
- Fitbit Versa Lite Edition – 159,99 euro
- Fitbit Inspire HR – 99,95 euro
- Fitbit Inspire – 69,95 euro
- Fitbit Ace 2 – 69,95 euro
Wszystkie cztery gadżety będą trafiać do sprzedaży w kolejnych krajach w ciągu najbliższych tygodni, począwszy od zaraz.
Źródło: Fitbit, BusinessWire
Komentarze
2