Gears Of War powraca na pecety - w glorii i chwale? Sprawdzamy wydajność na zintegrowanej grafice AMD
Premiera odświeżonej wersji Gears Of War na PC budziła emocje głównie z powodu obsługi Direct X12 i wsparcia rozdzielczości 4K. Wszystko fajnie, ale jak to ostatnio w świecie gier bywa, okazało się, że Ultimate Edition potrzebuje jeszcze ostatecznego szlifu - sporo użytkowników skarży się na techniczne niedociągnięcia.
W grę wbudowany jest benchmark, co obecnie dość rzadko się zdarza. Skorzystaliśmy z okazji i sprawdziliśmy działanie gry na zintegrowanej grafice AMD, a konkretnie modeli A10-7870K. APU pracowało z pamięcią RAM o taktowaniu 2400 MHz.
W rozdzielczości 1360 x 768 i ustawieniach niskich uzyskaliśmy średnio 38 klatek na sekundę, w rozdzielczości 1600 x 900 już 30 klatek na sekundę, a w rozdzielczości Full HD tylko 24 klatki na sekundę.
Czekamy na łatki optymalizującę grę oraz dedykowane sterowniki AMD (także z obsługą CrossFire) - Gears Of War: Ultimate Edition z pewnością może działać jeszcze lepiej.
Źródło: informacja własna
Komentarze
8http://s30.postimg.org/s9zfohkbl/sdfsdfsdfsdfdsfsdf.jpg
http://craigerscinemacorner.com/Images/gearsofwarcomparison.png
http://www.gamezilla.pl/media/2015/232/3601207/gears-of-war-vs-gears-of-war-ultimate-edition-3.jpg
http://www.gamezilla.pl/media/2015/232/3601228/gears-of-war-vs-gears-of-war-ultimate-edition-8.jpg
A może wypadałoby wspomnieć o tym że zablokowali wszystkie programy pokazujące aktualny fps?
Tak że NIKT się nie dowie jaka jest prawdziwa wydajność grafik i procesorów pod DX12 w tej i innych grach.
Rozwiązał MS problem że wydajność nie ta co obiecali?Rozwiązał