Konferencja poświęcona rynkowi gier dla dzieci i raport rynkowy na temat gier dla dzieci
Już 5 lutego 2014 roku w Warszawie odbędzie się konferencja GIT Kids 2014, która poświęcona będzie zagadnieniom związanym z produkcją i dystrybucją aplikacji i gier dla dzieci. Podczas konferencji zapoznać się będzie można z wynikami pierwszego, dedykowanego badania GitKids 2014, które realizuje na zlecenie NoNoobs firma badawcza SW Research na wielotysięcznej grupie polskich rodziców. Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: w jaki sposób rodzice kupują gry, w jaki sposób ich dzieci grają najczęściej, ile czasu przeznaczają na granie, jakie czynniki zachęcają do gry z dzieckiem oraz ile pieniędzy wydają na gry i gdzie szukają o nich informacji?
Cykl Game Industry Trends zapoczątkowany został w 2011 roku kiedy to zorganizowane zostało pierwsze na polskim rynku wydarzenie prezentujące branżę gier od strony biznesowej. Co roku prezentowane są na nim dokonania i plany czołowych firm, najnowsze raporty i badania, trendy oraz zmiany na tym niezwykle dynamicznym rynku. Na spotkania zapraszani są liderzy, eksperci, twórcy gier, serwisy z Polski i ze świata oraz producenci sprzętu, którzy przedstawiają uczestnikom spotkań aktualną rynkową sytuację i przewidywane w najbliższym czasie zmiany jakie mogą nastąpić.
Najbliższe warszawskie spotkanie przeznaczone jest dla:
- twórców gier,
- przedstawicieli dziecięcej branży cyfrowej rozrywki,
- właścicieli i udziałowców firm z szeroko pojętego segmentu interaktywnej rozrywki,
- wydawnictw gier edukacyjnych,
- kadry zarządzającej sklepów i innych podmiotów sprzedających przez Internet,
- firm płatnościowych umożliwiających granie lub zakup wirtualnych dóbr,
- agencji reklamowych specjalizujących się w interaktywnej rozrywce,
- agencji reklamowych specjalizujących się w marketingu dziecięcym,
- marketerów z firm i organizacji o profilu związanym z biznesem rozrywkowym,
- przedstawicieli venture capital,
- kadry zarządzającej firm socialmedia, eCommerce i mobile,
- osób zajmujących kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji,
- pracowników branżowych portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw,
- osób chcących wiedzieć więcej na temat rynku interaktywnej rozrywki i jego wykorzystania biznesowego,
- twórców start-upów, młodych przedsiębiorców,
- wszystkich miłośników gier.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!