Wydarzenia

GIT Kids 2014 – konferencja z cyklu Game Industry Trends

przeczytasz w 1 min.

Konferencja poświęcona rynkowi gier dla dzieci i raport rynkowy na temat gier dla dzieci

Już 5 lutego 2014 roku w Warszawie odbędzie się konferencja GIT Kids 2014, która poświęcona będzie zagadnieniom związanym z produkcją i dystrybucją aplikacji i gier dla dzieci. Podczas konferencji zapoznać się będzie można z wynikami pierwszego, dedykowanego badania GitKids 2014, które realizuje na zlecenie NoNoobs firma badawcza SW Research na wielotysięcznej grupie polskich rodziców. Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: w jaki sposób rodzice kupują gry, w jaki sposób ich dzieci grają najczęściej, ile czasu przeznaczają na granie, jakie czynniki zachęcają do gry z dzieckiem oraz ile pieniędzy wydają na gry i gdzie szukają o nich informacji?

Cykl Game Industry Trends zapoczątkowany został w 2011 roku kiedy to zorganizowane zostało pierwsze na polskim rynku wydarzenie prezentujące branżę gier od strony biznesowej. Co roku prezentowane są na nim dokonania i plany czołowych firm, najnowsze raporty i badania, trendy oraz zmiany na tym niezwykle dynamicznym rynku. Na spotkania zapraszani są liderzy, eksperci, twórcy gier, serwisy z Polski i ze świata oraz producenci sprzętu, którzy przedstawiają uczestnikom spotkań aktualną rynkową sytuację i przewidywane w najbliższym czasie zmiany jakie mogą nastąpić.

Najbliższe warszawskie spotkanie przeznaczone jest dla:

  • twórców gier,
  • przedstawicieli dziecięcej branży cyfrowej rozrywki,
  • właścicieli i udziałowców firm z szeroko pojętego segmentu interaktywnej rozrywki,
  • wydawnictw gier edukacyjnych,
  • kadry zarządzającej sklepów i innych podmiotów sprzedających przez Internet,
  • firm płatnościowych umożliwiających granie lub zakup wirtualnych dóbr,
  • agencji reklamowych specjalizujących się w interaktywnej rozrywce,
  • agencji reklamowych specjalizujących się w marketingu dziecięcym,
  • marketerów z firm i organizacji o profilu związanym z biznesem rozrywkowym,    
  • przedstawicieli venture capital,
  • kadry zarządzającej firm socialmedia, eCommerce i mobile,
  • osób zajmujących kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji,
  • pracowników branżowych portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw,
  • osób chcących wiedzieć więcej na temat rynku interaktywnej rozrywki i jego wykorzystania biznesowego,
  • twórców start-upów, młodych przedsiębiorców,
  • wszystkich miłośników gier.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login