Przy aplikacjach i grach zawierających treści reklamowe pojawiać będą się stosowne zapisy.
Reklamy są już chyba wszędzie, nic dziwnego, że zadomowiły się również w coraz popularniejszych aplikacjach i grach mobilnych. Google obiecało nieco się tej kwestii przyjrzeć i wprowadzić w swoim sklepie pewne zmiany. Wreszcie się ich doczekaliśmy.
Nie może być oczywiście mowy o tym, aby w Google Play pojawiało się jedynie oprogramowanie bez reklam. Twórcy aplikacji i gier zostali jednak zobowiązani do tego, aby przekazywać jasne informacje odnoście tego, w których ze swoich produktów zdecydowali się na implementację reklam. Wszystko po to, aby najbardziej nie lubiący tego elementu użytkownicy mogli uniknąć niespodzianek.
Informacje na ten temat po raz pierwszy pojawiły się już dość dawno. Prace jednak trwały i dopiero teraz widoczne są ich efekty. Stosowna notka mówiąca o reklamach widnieć ma pod przyciskiem instalacji.
Jeśli nie dostrzegliście jeszcze zmian, zachowajcie spokój. Wdrażane są one podobno stopniowo.
Źródło: androidauthority, gazettereview
Komentarze
5