• benchmark.pl
  • newsy
  • Google wprowadza polską wersję Insights for Search – Statystyki wyszukiwarki

Google wprowadza polską wersję Insights for Search – Statystyki wyszukiwarki

przeczytasz w 1 min.
Andrzej Michalski | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor:AndrzejMichalski

Google wprowadza dzisiaj polską wersję językową usługi Statystyki wyszukiwarki Google (Insights for Search).

Statystyki wyszukiwarki to bezpłatne narzędzie do śledzenia trendów w internecie, między innymi w odniesieniu geograficznym i czasowym, dostępne dla każdego, kto chce wiedzieć więcej o otaczającym nas świecie, przydatne zarówno dla przygotowujących kampanie reklamodawców, jak i ekonomistów analizujących trendy gospodarcze. Statystyki wyszukiwarki dostarczają bieżące dane związane z dowolnymi segmentami gospodarki, pozwalając użytkownikom na zapoznanie się z najbardziej aktualnymi trendami wśród internautów. Narzędzie umożliwia porównywanie popularności poszczególnych haseł i sprawdzanie najczęściej wyszukiwanych zagadnień w różnych kategoriach.

Oprócz dostępności Statystyk wyszukiwarki Google w języku polskim, usługę wzbogacono o nowe funkcje, między innymi możliwość przeprowadzenia prognozy dla niektórych zapytań i przyszłych trendów wyszukiwania. Prognoza tworzona jest na podstawie odnotowanych w przeszłości tendencji i powtarzających się zależności. Google wprowadził także nowe opcje wizualizacji wyników uzyskanych w Statystykach wyszukiwarki.

Używając Insights for Search można:

  • obejrzeć animowaną mapę — zobaczyć, jak zainteresowanie danym tematem zmieniało się w czasie,
  • w prosty sposób osadzić wykresy porównawcze na własnej witrynie,
  • badać trendy wyszukiwania zmieniające się w czasie — zobaczyć, jak wzrasta i spada zainteresowanie użytkowników danym terminem, porównywać popularność terminów w czasie,
  • poznać zainteresowania regionalne — zobaczyć, które kraje czy regiony są najbardziej zainteresowane danymi zagadnieniami,
  • poznać najpopularniejsze i najszybciej zyskujące popularność wyszukiwania pokrewne,
  • zawężać wyszukiwania według kategorii — obejrzeć najpopularniejsze wyszukiwania w wybranej kategorii, na przykład zyskujące na popularności wyszukiwania w kategorii „sławni” albo popularne wyszukiwania w kategorii „marki samochodów”. Można podać datę, region lub temat, aby uzyskać bardziej szczegółowe wyniki.

 
Więcej informacji znajdą Państwo na: www.google.pl/insights/search/

źródło: informacja prasowa

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login