Mirror's Edge, gra tworzona przez czołowych producentów gier tj. Electronic Arts oraz Dice wkrótce ujrzy światło dzienne. Oprócz niesamowitych efektów gwarantowanych przez PhysX w grze pojawi się też inna nowość, jest nią... szkło. Szkło, które będzie w stanie ranić przeciwnika. Gra będzie mocno korzystać z dobrodziejstw PhysX, ciekawe zatem będzie porównanie w niej kart Nvidia z ATI, które jak wiadomo nie wspierają PhysX-a.
Dzięki silnikowi nVidia PhysX, świat gry Mirror’s Edge stać ma się rzeczywistością wraz z realistycznymi efektami wiatru, skutkami działania broni i ruchami postaci. Zwykłe przedmioty stają się częścią całej rozgrywki. Ubrania, flagi i transparenty mają wpływać na graczy i ich broń, efekty ścielącej się nisko mgły oddziałują z krokami gracza, eksplozje wypełniają powietrze dymem i odłamkami, zaś uderzeniom kul towarzyszyć mają interaktywne odpryski.
Komentarze
19SD http://www.gametrailers.com/player/42963.html
i w HD http://www.gametrailers.com/player/42962.html
mi sie podoba tylko czy aby nVidia nie zrobi sobie tego na wyłączność? że niby tylko na nVidia PhysX mozna będzie to włączyć?O.o
niech chociaż dadza też możliwość zarzucenia tego na procki bo napewno nie będzie to aż tak wymagające...