Ponad 40 GB wolnego miejsca jednak nie będzie wymagane.
Wprawdzie dyski twarde w komputerach graczy nie należą do najmniejszych, ale nie znaczy to, że każdy dysponuje nieograniczonymi przestrzeniami. Coraz więcej gier żąda naprawdę sporo wolnych GB i wydawało się, że bardzo łakomy będzie w tym względzie GRID: Autosport. Na szczęście producent postanowił nieco zadbać o nasze dyski.
Codemasters od razu zapowiedziało, że najnowsza część serii zdecydowanie najlepiej wyglądać będzie na PC. Normalnie gra potrzebować będzie 11 GB wolnego miejsca na dysku, ale wedle niedawnych sugestii dodatkowe tekstury zajmować miały dodatkowo aż 30 GB. Tak źle jednak nie będzie, ponieważ pakiet udało się dość mocno zredukować i będzie on ważył 5 GB.
"Na PC wszystko jest po prostu nieco większe i ma wyższą rozdzielczość. Lepsze cienie, ładniejsze odbicia na samochodach to coś, w co włożyliśmy wiele pracy w GRID: Autosport aby samochody wyglądały tak autentyczne, jak to tylko możliwe."
Powyższą kwestię wyjaśnili Richard Kettlewell oraz Clive Moody z obozu producenta, którzy jednocześnie podkreślili jeszcze jedną istotną sprawę i zdradzili przewagę, jaką nad wersjami konsolowymi będzie miała wersja PC.
"Jesteśmy zamknięci do 30 fps na konsoli, ale na komputerze takiej bariery już nie ma. 60 fps jest naprawdę fajne, to daje wspaniałe doświadczenia. Można też grać na trzech monitorach i cieszyć się pełnym wsparciem urządzeń peryferyjnych - kierownic, kontrolerów ... "
Przypomnijmy, że GRID: Autosport zadebiutuje w czerwcu. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.
Źródło: vg247
Komentarze
1930GB -> 11GB kompresja ALBO nizsza rozdzialka.
Dlaczego maja znizac do konsol, a pozniej jak sie odwaza to do slabszych komputerow ? Od tego sa opcje zeby kazdy ustawil jak mu sie podba, jak nie ma 30GB na gre to znaczy ze watpliwe aby w ten tytul w ogole zagral.