Jakie przełożenie na wymagania sprzętowe będzie miała podrasowana oprawa graficzna połączona z ogromnym światem, jaki jest tutaj przecież oferowany.
Nie ma wątpliwości co do tego, iż graczy wyglądających debiutu Grand Theft Auto V w wersji PC nie brakuje. Problem w tym, że muszą oni jeszcze trochę wytrzymać, a przed premierą czeka ich jeszcze jedna niezwykle ważna kwestia - pojawienie się wymagań sprzętowych gry.
GTA 5 trafiło już na konsole poprzedniej generacji, jak i na PS4 i Xbox One. Właściciele blaszaków wciąż czekają i nie jest tajemnicą, iż wszyscy liczą tutaj na produkt wyglądający najlepiej. Pytanie tylko, jakie przełożenie na wymagania sprzętowe będzie miała podrasowana oprawa graficzna połączona z ogromnym światem, jaki jest tutaj przecież oferowany?
Jeśli wierzyć ostatnim zapewnieniom producenta, dowiedzieć mamy się tego już w przyszłym tygodniu.
"Jesteśmy obecnie w końcowej fazie prac nad wersją PC gry Grand Theft Auto V i mamy nadzieję, że oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi podzielimy się z Wami bardzo szybko. Proszę bądźcie czujni i wyczekujcie ogłoszenia tych informacji w przyszłym tygodniu. Dziękujemy Wam, jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością dostarczenia GTA V społeczności PC!"
Pozostaje nam tylko czekać. Z pewnością poinformujemy Was o pojawieniu się oficjalnych wymagań sprzętowych gry. Przypomnijmy, iż jej premiera planowana jest na 27 stycznia.
Źródło: vg247, pcadvisor.co.uk
Komentarze
78Więc wydaje mi się że gra dostanie takie drugie życie
A jeśli chodzi natomiast o wymagania to tylko mieć nadzieje że nie powtórzą historii bo optymalizacja w GTA 4 leży ....
Grafika 3 x GTX 780 lub 4 x radeon r9 280x
128 GB RAM DDR4
Windows 8.1
Dysk SSD 500 GB x 2 RAID
Dźwiękowa ASUS XONAR lub podobna
Internet 250 Mb
Monitor 3 x 24'
reszta z minimum średniej półki.
To był żart
Moim zdaniem skoro jak niektórzy twierdzą że na xbox360 działa to na takim 2 albo 3 latku tez powinien.
Najwięcej obliczeń GTA 4 miało ze względu na modele zniszczeń, samą fizykę gry czyli to co ostro katuje GPU a jednak gdy się zacznie coś konkretniejszego dziać to gra znacząco zwalnia - po prostu Rockstar przeliczył się co do wydajności dlatego też jak można się domyśleć zaawansowane zniszczenia modeli aut zostały wycofane z GTA 5 po prostu gdyby takie coś było w GTA 5 to na PS3 z 30 FPS gra działałaby w conajwyżej 20 FPS z freezami a na PS 4 nie można byłoby mówić o 60 FPS - co najwyżej 40 FPS - a komputery? - mniej więcej w połowie tej stawki - około 40-50 FPS nawet z GTX 980 na pokładzie.
System operacyjny Windows 8 Home Edition 64bit .
Intel(R) Core(TM) i3-3220 CPU @ 3.30GHz
Typ procesora 2x , 3266 MHz
Pamięć fizyczna 8124 MB
Karta wideo NVIDIA GeForce GTX 650
a co to sa wymagnia bo zapomnialem
Bo ja osobiscie nie wyobrazam sobie grania w wyczekiwany tytul na innych detalach niz najwyzsze.. taka bieda to zalatuje.
Gigabyte G41MT-S2
Gigabyte Radeon HD 6670 1GB DX11
4GB RAM DDR3 GooodRam
Windows 7 64-bit
Czy jest jakakolwiek szansa że pójdzie w low detalach? Jeśli nie to co najlepiej zmienić?