Podczas The Game Awards 2017 zaprezentowano grę GTFO – pierwszoosobową strzelaninę tworzoną pod kątem kooperacji.
Kooperacyjna strzelanina w klimacie horroru – tak najprościej można opisać GTFO, czyli najnowsze dzieło projektanta stojącego za serią Payday, zapowiedziane podczas The Game Awards 2017.
W GTFO czterech graczy przejmuje kontrolę nad zespołem poszukiwaczy artefaktów w podziemnej bazie. Jak się pewnie domyślacie, ta wcale nie stoi pusta. Jest zamieszkana przez rozmaite potwory, których eksterminacja będzie głównym zadaniem. Jak to na co-opa przystało – współpraca będzie kluczem do sukcesu.
Choć GTFO to przede wszystkim strzelanina, pojawią się też elementy survivalowe. W przerwach między jedną walką a drugą gracze będą zbierać przedmioty i surowce, które mogą później okazać się przydatne. Ostatecznym celem będzie zresztą wydostanie się z podziemi.
Gra GTFO powstaje z myślą o pecetach. Aktualnie plany twórców są takie, by wypuścić ją w przyszłym roku, ale nie będziemy zaskoczeni, jeśli stwierdzą jednak, że potrzebują więcej czasu. Czy w ogóle jest na co czekać? Rzućcie okiem na materiał z TGA 2017 i sami zadecydujcie.
GTFO – gameplay / zwiastun gry z TGA 2017
Źródło: VG247, Steam
Komentarze
5Mysle ze rewelacji nie bedzie.