Zobacz jak Senua pojedynkuje się ze swoimi wewnętrznymi demonami.
Odpowiedzialne za Heavenly Sword, Enslaved i DmC: Devil May Cry studio Ninja Theory opublikowało nowy zapis rozgrywki ze swojego kolejnego dużego projektu, Hellblade. Materiał poświęcony został wciąż pozostającemu na etapie rozwoju systemowi walki, który zapowiada się dość interesująco.
Główną bohaterką gry Hellblade jest Senua, która cierpi na zaburzenia psychiczne – to właśnie one są zresztą głównym tematem tej produkcji. Protagonistce, a zatem i nam, przyjdzie walczyć nie tylko z rzeczywistymi wrogami, ale też z demonami drzemiącymi w niej samej, a podczas podróży nie uwolnimy się od wewnętrznych głosów.
Pojedynki będą jednym z kluczowych elementów w Hellbalde. Według wcześniejszych zapowiedzi system walki będzie taktyczny i bazował będzie przede wszystkim na umiejętnościach – gracz spędzi kilka godzin zanim dopracuje kolejne ciosy. Co więcej, najczęściej przyjdzie nam walczyć z jednym, dwoma lub ewentualnie trzema przeciwnikami, a kamera zostanie umieszczona nad ramieniem bohaterki.
Walka w Hellblade mocno różni się od tego, do czego przyzwyczaiła nas ekipa Ninja Theory swoimi poprzednimi produkcjami. Wiecie co, zobaczcie sami:
Hellblade pojawi się na rynku prawdopodobnie jeszcze w tym roku. Najpierw gra trafi na konsole PlayStation 4, z czasem jednak swojej wersji doczekają się także pecetowcy.
Źródło: GameSpot, Hellblade
Komentarze
11Z drugiej zaś strony zdaję sobie sprawę, że zrobić dobry system walki mieczem z kątami cięcia, parowaniem ciosów, unikami i kombinacjami powyższych (choćby parowanie z kopnięciem lub unik z cięciem) nie jest prosto, ba, może nawet nie jest możliwe. Niemniej jednak nic nie usprawiedliwia działu PR od pisania bzdur.