Hisense idzie na rekord, chińskie telewizory najpopularniejsze na świecie
Chiński producent AGD/RTV Hisense zajął pierwsze miejsce w sprzedaży telewizorów w grudniu 2022 roku. Przez prawie cały rok firma walczyła o to miejsce.
Hisense ma duży fragment rynku
Według danych podanych przez instytut badań rynkowych AVC Revo światowa sprzedaż telewizorów Hisense wyniosła ponad 2,3 mln sztuk. To niezaprzeczalny sukces dla producenta, który w okresie styczeń-październik 2022 plasował się nieustannie na drugim miejscu stawki. Biorąc pod uwagę cały zeszły rok Hisense zajmuje drugie miejsce z wynikiem 12,6% na światowym rynku. Wolumen sprzedaży zagranicznej wzrósł aż o 12,2% w stosunku do 2021 roku, czego powodem był dynamiczny wzrost zainteresowania produktami firmy w Europie i Japonii.
Hisense może pochwalić się takimi produktami jak testowane przez nas Hisense Laser TV 120L9G, OLED Hisense A85H czy oficjalny telewizor niedawnego Mundialu w Katarze Hisense ULED TV U7. Niedawno mieliśmy też okazję sprawdzić ich potężny głośnik bezprzewodowy Hisense Party Rocker One.
Oficjalny sponsor FIFA World Cup 2022
Jak już wspominałem telewizor Hisense był oficjalnym urządzeniem do oglądania rozgrywek piłki nożnej według FIFA. Podczas samego wydarzenia można było dostrzec na bandach reklamy głoszące „Hisense TV nr 1 w Chinach, nr 2 na świecie” co mogło być jednym z możliwych powodów skoku popularności producenta pod koniec roku.
Hisense jako oficjalny sponsor FIFA World Cup 2022
Źródło: informacja prasowa
Komentarze
1