Pakiet usług dla małych i średnich firm zaoferuje home.pl przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w sieci, w oparciu o rozwiązania Google.
Nowy pakiet usług od home.pl dedykowany małym i średnim przedsiębiorstwom sprawi, że firma zostanie pierwszym Autoryzowanym Partnerem MSP Google AdWords z branży hostingowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Dodajmy, że z nowych usług będą mogły skorzystać przedsiębiorstwa prowadzące swoją działalność w sieci z wykorzystaniem rozwiązań Google.
W ramach nowych funkcjonalności, użytkownicy home.pl zostaną objęci całościowym wsparciem z zakresu reklamy internetowej opartej o Google AdWords. Zabieg ten ma umożliwić zintensyfikowanie ruchu do ich serwisów internetowych oraz zwiększyć szanse na pozyskanie nowych klientów.
Nasz program został stworzony po to, żeby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom, które nie mają czasu lub zasobów do zarządzania własnymi kampaniami reklamowymi - informuje Todd Rowe, Dyrektor Zarządzający globalnym zespołem Channel Sales, odpowiedzialny za program w firmie Google, po czym dodaje - Nasz partner, home.pl, oferuje wiedzę, doświadczenie oraz kompleksową obsługę klienta. Wszystko po to, żeby właściciele firm mogli skupić się na prowadzeniu i rozwijaniu swojego biznesu.
Home.pl zdecydował się utworzyć specjalny zespół odpowiedzialny za wsparcie małych i średnich firm w reklamie internetowej. W skład zespołu wchodzą specjaliści oferujący profesjonalne doradztwo w zakresie tworzenia oraz zwiększania efektywności kampanii reklamowych w internecie, dostosowane do konkretnych branż.
Pracownicy home.pl otrzymają również dostęp do informacji i wiedzy specjalistów Google, a tym samym poznają najlepsze praktyki wynikające z dużego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google AdWords na całym świecie.
Źródło: home.pl; radioszczecin.pl
Komentarze
2