Managing Director studia Guerrilla Games zdecydował się poświęcić kilka słów światu, jaki jest tutaj przez twórców przygotowywany.
Chociaż przedstawiciele Guerrilla Games twierdzili, że nie będą szczególnie często mówić o Horizon Zero Dawn, to jednak najwyraźniej nie chcą pozwolić nam na dłużej o tym tytule zapomnieć i mimo wszystko dość systematycznie ujawniają kolejne kwestie dotyczące tego tytułu.
Ciekawy temat poruszył ostatnio Herman Hulst. Ciekawy, ponieważ Managing Director studia Guerrilla Games zdecydował się poświęcić kilka słów światu, jaki jest tutaj przez twórców przygotowywany. Nie jest tajemnicą, że ma być on jednym z większych atutów gry - bardzo duży, ale jednocześnie otwarty, dzięki czemu gracze otrzymają możliwość udania się w każdy zakątek.
„To naprawdę wielki świat. Naszym celem nigdy nie było jednak tworzenie jak największego świata, bo nie o to chodzi. Ważniejsza jest tu jakość podróży, możliwości taktyczne, walka z maszynami. To jednak ogromna przestrzeń i trzeba szykować się na wiele godzin zwiedzania tego postapokaliptycznego placu zabaw.”
Jednocześnie padają zapewnienia, że mimo wielu elementów nic nie pojawi się tutaj przypadkowo.
„Myślę, że siła Horizon Zero Dawn widoczna jest także w tym, że wszystko co znajdzie się grze ma swój cel, wszystko jest spójne. Zobaczyć można będzie wiele spójności pomiędzy plemionami, ich związkami z Aloy, maszynami i relacjami pomiędzy tym wszystkim.
Przypomnieć wypada, że premiera gry planowana jest na przyszły rok. Dokładniejszy termin poznamy jednak dopiero za jakiś czas.
Źródło: playstation, dualshockers
Komentarze
160ttp://wccftech.com/horizon-zero-dawns-3d-model-looks-incredible-in-these-images-from-siggraph-2015/
http://gfycat.com/SpotlessCheerfulBaldeagle
Pracują chłopaki tak trzymać. Jakby miał wyjść na pc od razu byśmy mieli dowgrade i tyle by zostało z multplatformy ech.....
Dla nich grafika w exach na trailerach jest taka sama jak w gameplayu, a detale medium nie do odróżnienia od ultra w multiplatformach.
Dla jednego fanboja gra w 900p wyświetlona na ekranie 1080p to paćka, żeby zaraz dla drugiego fanbojka obraz 1080p wyświetlony na 2160 był szczytem upscalingu (a nie jeszcze większą paćką). Żenada normalnie.
Dropy do 20 fpsów buahahahahahaha Next gen poweeeeer buahaha
https://www.youtube.com/watch?v=fJMq_2jlpK0
Gimby ale na was producenci szczają buahahahahaah a ponoć PCowe porty sa takie niedorobione buahaha 20 fpsów buahahaha
ja jestem zielony jeśli chodzi o te wasze wszystkie mądrości, ale spójrzmy na to z innej strony, gdyby tworzono gry głównie na PC, wykorzystując jego możliwości to czy nie mielibyśmy dużo lepiej wyglądających gier ... rynek gier jest po prostu nastawiony na konsole i nie zmusza się do tworzenia czegoś lepszego na PC bo jak każdy wie ma z niego mniej korzyści, lecz gdyby było odwrotnie...
i nie uważam że gry na pc są ładniejsze od konsolowych czy odwrotnie, są takie na jakie pozwala obecny rozwój, powiedzmy szczerze, konsole obecnej generacji nie są zadowalające, co nie zmienia faktu, że gry wyglądają super, konsole są takie jakie mogą być w swojej cenie, a producenci sprzętu komputerowego polecieli za bardzo do przodu z osiągami i z cenami, przez co może się wydawać że konsole zaniżają poziom, nie one są po prostu osiągalne dla każdego konsumenta kosztując 1500zł
podsumowując: gdyby ceny sprzętu komputerowego były niższe w konsoli mielibyśmy wydajniejsze podzespoły, można by pozwolić sobie na lepszą jakość, gracze PC również otrzymywali by produkty zadowalające, na miarę sprzętu jaki posiadają, WILK SYTY I OWCA CAŁA
ps. sam mam PCta, za 4,5 kafla i trochę żałuję bo w cenie 1,5 miał bym to samo a za resztę TV + laptop.
wina rynku i zachłannej strategi producentów "Nvidia"