
Jednak co interesuje nas dużo bardziej, to fakt, że producenci coraz częściej mówią jak bardzo poważają i kochają Nvidię. Sama gra, co nie powinno więc dziwić, jest częścią TWIMTBP, który wszyscy znamy i lubimy. Oto co powiedział szef ID Todd Hollenshead,
"Nvidia jest preferowaną przez nas platformą podczas opracowywania projektu Enemy Territory: QUAKE Wars. W związku z tym, że producenci nie mają tego luksusu, aby pracować ze zoptymalizowanym kodem dopóki gra nie jest prawie ukończona, wydajność procesorów graficznych i ich stabilność są najważniejsze, aby zachować odpowiednie proporcje efektywności, planowania i testowania. Wymagamy absolutnego maksimum od naszych kart wideo, a takiemu wyzwaniu jest w stanie sprostać seria GeForce 8, która jest w chwili obecnej najszybszą kartą przeznaczoną do gier."
Legenda ID, John Carmack dodał: "od ponad dekady produkty Nvidii stanowiły dla nas test jakości, którą kierujemy się w ID w trakcie opracowywania naszych produktów. Najwyższa wydajność połączona z szeroką obsługą wielu funkcji i stabilnymi sterownikami składają się na wyśmienitą platformę, która pozwala coraz dalej przesuwać granice możliwości grafiki w grach."
Niektórzy mogliby tu zarzucić komuś kumoterstwo.

Nie ma co liczyć, że gra będzie zgodna ze standardem DirectX 10. Na pocieszenie pozostaje fakt, że w grze mają się pojawić ciekawe nowe rozwiązania graficzne łącznie z czymś co panowie z ID nazywają 'megateksturowaniem'. W praktyce polega to na teksturowaniu dużych przestrzeni za pomocą pojedynczej, olbrzymiej tekstury. Oczywiście jest to możliwe tylko dzięki obszernej pamięci instalowanej w nowoczesnych kartach graficznych.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!