eee tam
niech odpalą w ten sposób jakiegoś diesla :-))
Konto usunięte
0
29A * 12V = 384W ale tylko przez sekundę. Wątpię czy by wytrzymał takie obciążenie przez dłuższy czas.
Featureless
0
I tak nieźle. ;-) Ale przy minus 15 C, to by się im nie udało ;-).
Dragon
0
29A?? To niby dlaczego w samochodach do rozrusznika dochodzą kable, które muszą wytrzymać prąd rozruchowy ok. 200A?
nazaropeth
0
Mnie tam przekonują :) 384W na pojedynczej linii +12 nawet przez sekundę, to naprawdę sporo :)
Konto usunięte
0
mnie tym zniechęcili!jeżeli prawidłowy zakres napięcia +12,00V wynosi 11,40V-12,60V , a akumulator samochodowy ma napięcie znamionowe 12,6V, to wygląda że ten zasilacz daje za wysokie napięcie na linii 12V!a co z altenatorem?Przecież po uruchomieniu powinien ładować akumulator , w tym wypadku zasilacz i powinien zasilacz się wyłączyć od razu...nie ma zabezpieczeń??nie trzyma napięć i nie ma zabezpieczeń , ten produkt odpada!
Witaj!
Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.
Komentarze
9niech odpalą w ten sposób jakiegoś diesla :-))