Nowa aplikacja mobilna dla klientów biznesowych ING Banku Śląskiego
Comarch przygotował nową wersję aplikacji mobilnej dla klientów biznesowych ING Banku Śląskiego.
ING Bank Śląski wdraża nową aplikację mobilną dla klientów biznesowych. Do końca bieżącego roku, do aplikacji dołączy również nowy system bankowości internetowej dla firm. Za przygotowanie systemu oraz aplikacji mobilnej odpowiada Comarch, wiodący dostawca rozwiązań IT dla firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Rozwiązania wspierające obsługę klientów biznesowych w kanałach elektronicznych należą do najbardziej strategicznych produktów Comarch oferowanych bankom. Wspólnie z ING Bankiem Śląskim realizujemy innowacyjne projekty zapewniające obsługę firm i korporacji, czego bardzo dobrym przykładem jest nowa wersja aplikacji Comarch Mobile Banking - mówi Andrzej Przewięźlikowski, dyrektor sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.
Comarch Mobile Banking jest rozwiązaniem adresowanym do klientów biznesowych. Charakteryzuje się dopasowanymi do wymagań tego segmentu użytkowników funkcjonalnościami, wśród których warto wymienić możliwość autoryzacji masowych transakcji, przeglądu sald wielu rachunków jednej lub wielu firm na raz, tworzenia przelewów krajowych lub zagranicznych na bazie listy kontrahentów czy szybkiego przewalutowania między rachunkami firmy.
Dzięki aplikacji przygotowanej przez Comarch osoby decyzyjne mogą szybko uzyskać informacje o stanie finansów firmy czy wykonać najważniejsze operacji płatnicze. System jest dostępny dla systemów Android i iOS.
Źródło: Comarch
Komentarze
2