Użytkownicy Instagrama opublikowali 5 mln filmików w ciągu pierwszych 24 godzin
Jak zapewniają właściciele Instagrama, obejrzenie wszystkich filmików opublikowanych w ciągu pierwszych ośmiu godzin zajęłoby nam lata.
Facebook zapowiadał rewolucję, którą okazała się być funkcja udostępniania wideo w aplikacji Instagram. Jak się okazuje – spotkała się ona z bardzo ciepłym przyjęciem – w ciągu pierwszych 24 godzin od uruchomienia funkcji opublikowanych zostało 5 milionów filmików.
W czwartek spółka Facebook ogłosiła i natychmiastowo uruchomiła funkcję dodawania wideo w aplikacji Instagram dla urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym iOS oraz Android. Możliwość rejestrowania 15-sekundowych nagrań, nakładania filtrów i stabilizacji obrazu, co bez wątpienia jest odpowiedzią na należącą do Twittera aplikację Vine, okazała się hitem. W ciągu pierwszej tylko doby, na serwerach pojawiło się 5 milionów filmików.
Jak zapewniają właściciele Instagrama, w ciągu pierwszych ośmiu godzin od uruchomienia funkcji zostało przesłanych tak wiele filmików, że obejrzenie ich wszystkich zajęłoby nam lata. W szczytowych momentach, użytkownicy aplikacji udostępniają nawet 40 godzin materiałów wideo na minutę.
Oczywiście nie wiadomo do końca czy taki sukces jest wynikiem autentycznego zainteresowania 130-milionowej społeczności Instagrama, czy tylko chęci wypróbowania nowej funkcjonalności. Tak czy inaczej, zdaje się, że Facebook swój cel osiągnął.
Źródło: CNET
Komentarze
4Gimbaza Instagrama opublikowała 5 mln słiiiitaśnych filmików w ciągu pierwszych 24 godzin korzystając z wi-fi tatusia