Instagram to dobre miejsce do dzielenia się swoimi przeżyciami i prezentowania portfolio, ale też do nagłaśniania ważnych spraw. Teraz użytkownicy będą mogli w prosty sposób organizować zbiórki i wspierać finansowo fundacje i inne organizacje pozarządowe.
Dzisiaj w Polsce i prawie 30 innych europejskich krajach aplikacja Instagram została wzbogacona o nową funkcję. Są to mianowicie naklejki charytatywne. Dzięki nim w ramach relacji możliwe jest utworzenie 24-godzinnej zbiórki charytatywnej na rzecz tej lub innej organizacji pozarządowej.
Naklejki charytatywne są już od dłuższego czasu dostępne w Stanach Zjednoczonych, a ich rdzeniem jest ta sama technologia, która napędza opcję „Przekaż datek” na Facebooku. Użytkownicy mogą wesprzeć finansowo organizację w sprawie, która jest dla nich ważna, bez konieczności wychodzenia z aplikacji Instagram.
Zdecydowanie warte podkreślenia jest to, że Instagram nie pobiera absolutnie żadnych opłat z tytułu pośrednictwa w przekazie pieniędzy. Innymi słowy: 100 proc. darowizn trafia do organizacji pozarządowej wybranej przez organizatora zbiórki. Komplet informacji na ten temat można znaleźć na oficjalnej stronie.
Źródło: Hill+Knowlton Strategies, Instagram
Warto zobaczyć również:
- Produkcje YouTube Originals uwolnione - już nie potrzeba abonamentu, ale…
- Netflix zmienia zasady - premiery będą w kinach
- Spotify Premium - 3 miesiące za darmo
- Gmail pomoże pisać bezbłędne e-maile
- Oto dlaczego warto wrócić do szkoły (lub pracy) z Komputronik
- Empik Premium, czyli pakiet korzyści online i offline
Komentarze
1