Instagram zapewni właścicielom ostatnich iPhone'ów nowe... reklamy
Dzięki technologii 3D Touch reklamy wzniesione zostaną na nowy poziom. Cieszycie się?
Instagram ma się obecnie całkiem dobrze, może pochwalić się systematycznie rosnącą liczba użytkowników, i nie może dziwić, że cały czas pojawiają się w głowach twórców pomysły na nowe funkcje. Kolejna z nich związana jest jednak z elementem mało lubianym przez użytkowników, a niestety coraz powszechniejszym również na Instagramie.
Mowa oczywiście o reklamach. Okazuje się, że Instagram planuje wykorzystanie technologii 3D Touch, która znalazła zastosowanie w smartfonach iPhone 6S i iPhone 6S Plus. Dzięki niej urządzenia są w stanie rozpoznać siłę nacisku na ekran, co daje w wielu aplikach spore możliwości, a korzystającym z mobilnej wersji Instagrama zapewnić ma niespotykane nigdzie indziej reklamy.
Założenia są proste. W reklamie zawierającej kilka produktów można będzie, poprzez mocniejsze naciśnięcie wybranego miejsca na ekranie, wybrać ten najbardziej interesujący i otworzyć sekcję prezentującą więcej informacji, zdjęć czy nawet materiał wideo, o ile takowy zostanie przez reklamodawcę przygotowany. Swoją rolę odgrywać ma tutaj także integracja z Apple Pay, dzięki której możliwe będzie błyskawiczne dokonanie zakupu.
Oficjalnie potwierdzono, że nowe rozwiązanie jest obecnie testowane. Kiedy trafi do aplikacji na iOS? Jeszcze nie wiadomo.
Źródło: theverge, cultofmac
Komentarze
10W Europie jest inaczej bo około 60% internautów używa adblocków i tempo to będzie rosło i za parę lat będzie to już 80-90%.
W Europie za 10-20 lat internet będzie wolny od reklam, bo my jesteśmy bardziej świadomi, a reklamodawcy powrócą do telewizji, prasy, bilbordów itd.