Nowa generacja miniaturowych komputerków Intela mierzy się z grami. Czy na tym maleństwie faktycznie da się grać?
Mieliśmy już okazję przetestować nową generację komputerków Intel Compute Stick. W naszej recenzji znajdziecie wszystko na temat odświeżonej wersji z procesorem Atom jak i nowej wersji z procesorem Core m3.
Jeśli w recenzji ICS zabrakło wam większej ilości testów gier, teraz nadrabiamy te zaległości, oczywiście przy użyciu szybszego modelu z Core m3. Przypomnijmy, że procesor Core m3 wyposażony jest w zintegrowaną grafikę HD 515.
Dark Souls 2
Rozdzielczość 1366 x 768, ustawienia niskie i ... da się grać! Dark Souls 3 niestety znajduje się już poza zasięgiem wydajnościowym.
Rocket League
Podobnie jest w Rocket League - chociaż na początku każdego meczu przez pierwsze kilka(naście) sekund odnotowywaliśmy znaczny spadek działania.
LEGO Marvel Super Hereoes
Bohaterowie Marvela nie imponują szybkim działaniem. Tym niemniej na upartego można pograć.
Bioshock
Gra-legenda działa całkiem sprawnie i to przy ustawieniach wysokich! Oczywiście testowaliśmy przy wyłączonej synchronizacji pionowej, by poznać maksymalne możliwości komputerka, co jednak wiąże się z tearingiem.
Lara Croft and Guardian Of Light
W przypadku tego tytułu pozwoliliśmy sobie na zwiększenie rozdzielczości do 1920 x 1080, a Intel Compute Stick z Core m3 wciąż dawał radę.
Nowa generacja Intel Compute Stick z procesorami Core m to zupełnie nowe możliwości. W stosunku do modeli z Atomem uzyskano znaczący przyrost wydajności. Niestety, wiąże się to też ze znacznie wyższą ceną.
Źródło: informacja własna
Komentarze
15