Karta wielowalutowa dla fanów Assassin's Creed? To jest tak dziwne, że aż fajne
Jeśli jest jeszcze na świecie ktoś, kto zastanawia się nad tym, czy gry komputerowe faktycznie wskoczyły do globalnego mainstreamu, to… Karta wielowalutowa z motywem Assassin's Creed powinna rozwiać jego wątpliwości.
Co łączy Assassin's Creed i Cinkciarz.pl?
Umówmy się, że tej niebywale rozpoznawalnej serii gier oraz polskiej firmy Cinkciarz.pl nie łączy nic, okej? Ten brak konotacji nie przeszkodził jednak polskiemu fintechowi w nawiązaniu współpracy z polskim Ubisoftem pod hasłem “Dołącz do Bractwa ze starterem Cinkciarz.pl & Assassin's Creed”. W akcji chodziło o to, że użytkownicy portalu X mogli głosować sobie na jeden z dwóch zaprezentowanych motywów rodem z Assassin's Creed, który ozdobi karty wielowalutowe. Głosowanie odbywało się oczywiście na profilu Cinkciarz.pl.
Cała akcja zakończyła się 2 lipca i jak można wyczytać sobie na profilu firmy w serwisie Elona Muska, wygrał biały motyw. Jak dla mnie, to biało-czerwony, ale to detal. Lud przemówił, wybrał konkretną grafikę i od jesieni fani Assassin's Creed korzystający z usług Cinkciarz.pl będą mogli zamówić sobie kartę wielowalutową z motywem z ich ulubionej gry.
Trochę konkretów?
Po co komu karta wielowalutowa? Cóż, w plebiscycie Produkt Roku WP 2023 mocnym zawodnikiem był np. Revolut ze swoimi pomysłami w zakresie zarządzania finansami, więc można ostrożnie założyć, że ktoś tam jednak takich kart wielowalutowych potrzebuje. Te oferowane przez Cinkciarz.pl dają dostęp do darmowych rachunków w złotówkach i 19 innych walutach oraz możliwość płacenia za rzeczy w ponad 160 najróżniejszych walutach. Fajnie? No chyba fajnie!
Gamingowy marketing
Na koniec rzucę od siebie, że lubię takie historie. Takie “mruganie okiem” w stronę graczy, które pokazuje, że firmy z najróżniejszych branż zdają sobie sprawę z marketingowego potencjału drzemiącego w gamingowej tematyce… Co z kolei udowadnia wszystkim niedowiarkom, którzy powtarzali mi, gdy miałem naście lat, że gry to głupota i zabawa dla dzieci, jak bardzo się mylili. Jak bardzo nie rozumieli świata popkultury i zachodzących zmian.
Źródło: Ubisoft, Cinkciarz.pl
Komentarze
2