Electronic Arts zaprasza nas do spędzenia niepowtarzalnej przygody w krainie Amalur.
EA często krytykowane jest za inwestowanie w nudne sequele i nie podejmowanie ryzyka przy tworzeniu nowych marek. Argumentem przeciwko takiemu twierdzeniu jest Kingdoms of Amalur: Reckoning, naprawdę interesująco zapowiadająca się gra role-playing, tworzona przez należące do "elektroników" studio 38 i Big Huge Games.
Akcja KoAR toczyć się będzie w świecie stworzonym całkowicie od podstaw przez autora powieści fantasy, R.A. Salvatore. Przy tworzeniu projektów graficznych pomaga mu sam Todd McFarlane, któy niegdyś zaprojektował Spawna, a później pracował przy kilku naprawdę kultowych komiksach (m.in. Spider-Manie czy Hulku). Do tej dwójki dołącza Ken Rolston, który był głównym projektantem zarówno Elder Scrolls III: Morrowind, jak i Elder Scrolls IV: Oblivion. Efektowne, nieprawdaż?
Cieszy fakt, że otwarty świat krainy Amalur tworzą naprawdę wybitni projektanci, ale co z samą rozgrywką? Oczywiście producenci obiecują niesamowitą przygodę, doskonałą fabułę, niezliczone możliwości dostosowania swojej postaci, a także - niezwykle dynamiczne i pełne akcji sekwencje walki. Jak stwierdził sam Rolston "tego właśnie oczekują fani fantasy RPG i to właśnie zamierzamy im dać".
Pierwsze screeny i trailery z gry zapowiadają się interesująco. Kingdoms of Amalur: Reckoning będziemy się bacznie przyglądać, a gra ma zostać wydana w przyszłym roku na PC, Xbox360 i PlayStation 3.
Więcej ze strefy gier:
- Battlefield 3 - galeria
- Resident Evil: Operation Racoon City - informacje i galeria
- Batman: Arkham City - trailer
- Ghost Recon: Future Soldier - galeria i trailer
- Uncharted 3 - kooperacja i nowe screeny
Źródło: Games Press
Komentarze
10Zazwyczaj ma być rewolucja, a wychodzi jak zawsze....