To świetny pomysł na unowocześnienie komiksów, z jednoczesnych zachowaniem tego, co w nich najlepsze.
Komiksy – jedni je uwielbiają, drudzy nie rozumieją ich fenomenu. Zarówno jednych, jak i drugich zainteresować może projekt artysty nazwiskiem Gabriel de Laubier, którym podzielił się w Internecie.
Artysta włożył mnóstwo wysiłku w przekształcenie kultowego komiksu Billa Wattersona – Calvin and Hobbes: The Big Bang w komiks trójwymiarowy. Co ważne, nie zdecydował się on na pełną komputeryzację (co nigdy nie kończy się dobrzy), lecz znalazł coś, co można by nazwać idealnym kompromisem i unowocześnieniem.
Komiksy dzielą się na sceny. Gabriel de Laubier stwierdził, że każda taka scena może być okienkiem ze swoją własną głębią. Efekt (uzyskany dzięki pomysłowości artysty oraz programowi Blender) jest niezwykle intrygujący. Zresztą sami zobaczcie:
Co o tym myślicie? Dajcie znać w komentarzach.
Źródło: The Verge
Komentarze
7też dawały ciekawy efekt głębi ;)