Zmiana planów, ponieważ wcześniej wspominano o 30-40 fps w przypadku Xbox One i 60 fps w kontekście Xbox One X.
W ostatnich miesiącach bardzo dużo mówi się o Playerunknown's Battlegrounds. Gra odniosła ogromny sukces, a zainteresowanych nią graczy wciąż przybywa. Nic dziwnego, że wkrótce pojawi się wersja na konsole.
Microsoft już jakiś czas temu zapowiedział, że Playerunknown's Battlegrounds trafi na konsole Xbox One. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że premiera odbędzie się już 12 grudnia, chociaż trzeba zaznaczyć, iż mowa tutaj o wczesnej wersji (program Game Preview). Teraz natomiast podane zostały istotne informacje związane z kwestiami technicznymi.
Potwierdzono, iż nastawiać należy się tutaj na 30 klatek na sekundę. Dotyczy to nie tylko Xbox One, ale również Xbox One X.
Jak widać, mamy do czynienia ze zmianą planów. Przypomnijmy, iż wcześniej wspominano o 30-40 fps w przypadku Xbox One i 60 fps w kontekście Xbox One X.
Zaskakuje Was taki obrót spraw? Czekacie na premierę konsolowej wersji Playerunknown's Battlegrounds, bawicie się już na PC czy jednak zaliczacie się do tych, którzy nie podbijają statystyk popularności tego tytułu?
Źródło: gamespot
Komentarze
40Ale nie ma co się dziwić, ta gra nie wie co to optymalizacja ;)
miało być "FOŁ_KEJ_SIKSTYI_IFPI_ES"
nie szkodzi w 2018 wydajemy XBOX ONE X2, będzie lepiej.
Ta gra nie wygląda jakoś super dobrze a akurat XBOX ONE X jest dosyć mocną konsolą więc powinien spokojnie dać radę odpalić to w 60 fpsach. Szczególnie że komfortowe granie w strzelankę na multi w takiej ilości fpsów jest praktycznie niemożliwe.
Jakoś mnie to wcale nie dziwi.
fuck logic.
Co wy konsolowe dzieci sobie myślicie 4K? 60fpsów? Nie dla psa kiełbasa! Sorry takie rzeczy tylko na PC :) Takie są realia i tego się nie przeskoczy. Chcesz grać to PC, chcesz się bawić w gry to kup konsolę.
Gra ,która nie potrzebuje nawet GPU mocnego do tego by działać tylko mocny jeden wątek i ten przykład pokazuje jak przez takie firmy jak INTEL i NVIDIA jesteśmy zacofani w dziedzinie rozwoju silników graficznych ,dla których proste rozwiązania są dobre bo te bardziej skomplikowane związane z polepszeniem wrażeń wizualnych trzeba zaimplementować z "low LEVEL API".
Mówi się ,że to konsole wstrzymują rozwój a właśnie tak nie jest.Właśnie gry ,które są pisane na PC i przenoszone na konsole obnażają słabość PC gdzie współwinny jest sam MICROSOFT pozwalając na to by DX11 był tego sprawcą bo przecież do nie wina tego API ,że jest taki a nie inny gdyż lata jego świętości już dawno minęły i już od dawna powinny panować nisko poziomowe api ale zasługa Microsoftu jest taka ,że na to pozwolił.
W takim razie jako właściciel potężnego Xboxa One X zdecydował że nie kupię tej gry i nie dam zarobić zwykłym partaczom!