Od czasu premiery Playstation 2 koncern Sony zdążył już przyzwyczaić nas do niecodziennych, często szokujących reklam swoich konsol. Japoński gigant nigdy nie przebierał w środkach, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych nabywców swoich produktów. Pomimo wielu kontrowersji akcje marketingowe Sony najczęściej okazywały się sukcesem.
Jak donosi serwis Kotaku firma Sony rozpoczęła właśnie nową kampanie reklamową Playstion 3 w Chile i jak można się spodziewać kontynuuje ona dotychczasową politykę szokowania odbiorcy. Oto bowiem chilijska agencja reklamowa BBDO zaprezentowała dwa, nagrodzone na festiwalu El Sol 2009 plakaty mające reklamować konsole PS3.
Pierwszy z nich, mniej szokujący przedstawia gracza, który oddaje swoje serce Joannie D’arc. Drugi plakat, choć utrzymany jest w podobnym tonie wywołał dużo większe kontrowersje. Ukazuje on bowiem scenę rozgrywającą się w nazistowskim szpitalu, gdzie gracz oddaje krew dla Lisa Pustyni czyli feldmarszałka Erwina Rommla. Zresztą zobaczcie to sami.
Trzeba przyznać, że pomysł na reklamę jest faktycznie oryginalny, ale ich przekaz - nie do końca jasny. A co Wy o tym sądzicie?
Komentarze
17Uważam, że filmik i plakaty są spoko.