W ramach cyklicznych spotkań zarządu firmy, to właśnie w stolicy pojawił się Management koncernu Lenovo. Zaprezentowano też nowe produkty.
W minioną środę Warszawa zamieniła się w centrum wielkich innowacji. Wszystko za sprawą imprezy Lenovo Innovation Roadshow, gdzie przedstawiono strategię firmy oraz zaprezentowano jej najnowsze technologie i produkty.
Wydarzenie Lenovo Innovation Roadshow 2016 miało miejsce w ramach cyklicznych spotkań światowego zarządu Lenovo. Tym razem na miejsce spotkań wybrano Warszawę, która stała się centrum zarządzania światowym koncernem. Liderzy Lenovo wzięli udział w serii warsztatów mających na celu pogłębioną analizę polskiego rynku, planowanie strategii na nadchodzące lata oraz prezentację najnowszych technologii. Spotkanie menadżerów najwyższego szczebla w Lenovo było także okazją do poznania partnerów biznesowych i przedstawicielami mediów w Polsce.
Podczas jednego z warsztatów, Andrzej Sowiński poprowadził sesję poświęconą specyfice biznesu w Polsce. Wyjaśnił, w jaki sposób firma rozwinęła się od 2005 roku, z roku na rok osiągając coraz lepsze wyniki. W ciągu 11 lat działalności w Polsce, Lenovo odniosło ogromny sukces – zwiększyło swoją pozycję z 3,5% udziału w rynku, co dawało firmie dziewiątą pozycję wśród dostawców, aż do 35% udziału w rynku PC. To oznacza, że firma jest dzisiaj numerem 1 na rynku komputerowym. Andrzej Sowiński podkreślił również znaczenie współpracy z partnerami biznesowymi, których liczba podwoiła się w ciągu ostatnich lat. Obecnie firma Lenovo posiada najsilniejszy kanał biznesowy na rynku i cały czas dąży do umacniania swojej pozycji.
Podczas Lenovo Innovation Roadshow 2016 goście mieli okazję wysłuchać wystąpienia prezesa Lenovo, Yanga Yuanqinga. Z dużym entuzjazmem mówił on o potencjale rozwojowym firmy w oparciu o nowe, innowacyjne rozwiązania. W jego opinii kluczem do sukcesu jest wykorzystanie nowoczesnych technologii zgodnie z oczekiwaniami użytkowników, aby dostarczyć im produkty przyjazne i intuicyjne w obsłudze.
Impreza stało się znakomitą okazją do zaprezentowania nowych produktów, które jeszcze w tym roku pojawią się w sprzedaży w Polsce. Wśród nich znalazła się największa innowacja technologiczna na rynku mobilnym – smartfony Lenovo Moto Z i stworzone do nich moduły Moto Mods.
Uczestnicy spotkania mieli okazję zobaczyć także niezwykłą hybrydę 2w1 – Yoga Book, czyli urządzenie okrzyknięte najciekawszą premierę tegorocznych targów IFA 2016. Wielokrotnie nagradzana Yoga została stworzona dla kreatywnych i mobilnych osób, które tego samego wymagają od swojego sprzętu. W trakcie Lenovo Innovation Roadshow 2016, Yoga Book stał się narzędziem pracy zawodowego artysty plastyka, który pokazywał praktyczne możliwości wykorzystania technologii dotyku do tworzenia portretów i rysunków.
Jeszcze w tym roku na rynku powinien zadebiutować także phablet Lenovo Phab2 Pro - pierwszy produkt stworzony w ramach projektu Tango. Urządzenie sprawdzi się np. podczas projektowania wnętrz, remontów, wizualizacji projektów w świecie rzeczywistym i wiele więcej.
Prawdziwą ciekawostką zaprezentowaną na Lenovo Innovation Roadshow były produkty przyszłości. Innowacje odzwierciedlające kreatywność i gotowość do eksperymentowania inżynierów, projektantów i twórców oprogramowania z całego świata są koncepcjami mogącymi zmienić oblicze technologii przyszłości. Lenovo CPlus i Folio przedstawiają zupełnie nowe zastosowanie urządzeń dzięki elastycznym ekranom i komponentom - CPlus jest smartfonem z elastycznym ekranem, zaś Folio tabletem ze składanym ekranem.
Spotkanie Lenovo Innovation Roadshow 2016 w Warszawie zgromadziło kilkuset partnerów biznesowych oraz przedstawicieli mediów. Mieli oni szansę uczestniczyć w wyjątkowej imprezie, podczas której producent zaprezentował swoje najnowsze i najbardziej innowacyjne rozwiązania przeznaczone zarówno dla użytkowników końcowych jak i biznesowych. Przyjazd do Polski członków Lenovo Executive Committee oraz managerów najwyższego szczebla potwierdził znaczenie i rolę polskiego rynku, jako jednego z kluczowych dla planowania przyszłych strategii rozwoju firmy.
Źródło: Lenovo
Komentarze
3Nie wiem kto im pomagał wdrażać strategie (może jakaś firma która się tym zajmuje profesjonalnie np. http://greytree.pl/uslugi/strategia/), ale idą generalni w dobrym kierunku.