Smartfony Motorola znikają ze sklepów. Od teraz dostępne będą modele oznaczone jako Lenovo Moto.
Teoretycznie zmiana nazewnictwa w stosunku do produktów mających już na rynku renomę nie jest wskazana. Czasami jednak do tego typu sytuacji dochodzi, co potwierdzają teraz działania firmy Lenovo.
Jeszcze w 2014 roku jej częścią stało się Motorola Mobility. We wrześniu 2015 roku w ramach nowego działu Lenovo Mobile nastąpiło połączenie działów mobilnych Lenovo z Motorola Mobility, czego efekty tak naprawdę zaobserwujemy dopiero teraz.
Wprowadzane jest bowiem nowe nazewnictwo marek mobilnych Motoroli oraz VIBE. Obydwa brandy zostaną skupione w ramach firmy Lenovo pojawiać będą się w sklepach jako Lenovo Moto oraz Lenovo VIBE.
„Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy od dawna posługiwali się samą nazwą konkretnych produktów, czy też stosowali określenie moto. Z kolei podkreślenie przynależności do koncernu Lenovo jest dodatkowym gwarantem najwyższej jakości oferowanych produktów. Branża urządzeń mobilnych rozwija się bardzo dynamicznie, równocześnie jest to środowisko, w którym kilka czołowych firm wyznacza trendy. Lenovo na pierwszym miejscu zawsze stawia użytkowników i ich potrzeby, skupiamy się na funkcjonalnościach, które w praktyczny sposób wpływają na codzienne życie i je ułatwiają. Funkcjonalności te idą w parze z designem, a szerokie portfolio produktów sprawia, że każdy znajdzie w nim produkt odpowiadający jego potrzebom.” – komentuje Justyna Chmielewska, Brand Manager Lenovo Polska
Nazwę Lenovo Moto warto zapamiętać, ponieważ dość często powinna być okazja do tego, aby o niej wspominać. Już wkrótce w polskich sklepach wylądować ma między innymi Lenovo Moto G w edycji Turbo, a zwłaszcza Lenovo Moto X Force z ekranem ShatterShield.
Źródło: Lenovo, thegadgetsstar
Komentarze
2