Południowokoreański producent chce mocniej koncentrować się teraz na „inteligentnych” rozwiązań – zarówno domowych, jak i komercyjnych.
Roboty znajdują zastosowanie w rozmaitych firmach i instytucjach. Dzięki sztucznej inteligencji nowy sprzęt tego typu od LG ma jeszcze lepiej odnajdywać się w takich komercyjnych środowiskach jak hotele, porty lotnicze czy supermarkety.
Południowokoreański producent podczas targów CES 2018 będzie chwalił się nowymi komercyjnymi robotami z serii CLOi, które – tu cytat – „odzwierciedlają dążenie firmy LG do przekształcenia autorskich technologii robotycznych w ważny aspekt dalszego rozwoju rynku technologii”.
Pierwszym z nich jest robot-kelner, który z wysoką starannością dostarczy posiłki klientom w hotelach czy restauracjach. Po wykonaniu zadania maszyna samodzielnie powróci do miejsca startu. Podobnie działać będzie robot-portier, który to jednak dostarczy do pokoju nie zamówione danie, lecz bagaż. Dodatkowo zajmie się sprawami meldunkowymi.
Wreszcie, będzie też robot-wózek na zakupy, który ma odnaleźć zastosowanie przede wszystkim w supermarketach. Taki pomocnik odnajdzie produkty w sklepie, pozwoli sprawdzić ich ceny (dzięki czytnikowi kodów kreskowych), a także podejrzeć cyfrową wersję listy zakupów.
„Firma LG rozbudowuje portfolio robotów, które w innowacyjny sposób podwyższają rzeczywisty komfort klientów. To ważny element siły napędowej przyszłego rozwoju. Poszukując nowych możliwości dla branży robotycznej, będziemy kontynuować prace nad różnorodnymi robotami do zastosowań komercyjnych”.
W taki sposób podsumował nowości Ryu Hye-Jung, stojący na czele pionu inteligentnych rozwiązań w LG. Jak zapowiada, w przyszłości roboty będą coraz bardziej „inteligentne” z technologicznego punktu widzenia, co pozwoli przedsiębiorcom wdrażać realne innowacje dla klientów.
Źródło: LG
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!