256 graczy, trzy Prywatne Korporacje Wojskowe, jedna Wojna Cienia: sieciowa wojna na niespotykaną dotąd skalę. Dołącz i sprawdź się już dziś!
Sony Computer Entertainment Polska poinformowało dziś o wprowadzeniu na rynek gry MAG na PlayStation 3 - największej jak do tej pory strzelaniny sieciowej. MAG przenosi gracza do świata, w którym toczy się wojna na niespotykaną dotąd skalę. Świata, w którym Prywatne Korporacje Wojskowe chronią interesy państw poza ich granicami, tocząc między sobą Wojnę Cienia.
W MAG dołączasz do jednej z Korporacji, kładąc na szali swoje dobre imię w bitwach, w których bierze udział aż do 256 graczy. To połączenie akcji, taktyki i gry zespołowej – zdobądź chwałę i wspinaj się po szczeblach kariery, obejmij dowództwo nad oddziałem, plutonem i całą armią. Oficjalna polska premiera gry już dzisiaj, tylko na PS3.
Pierwszym krokiem jest wybór PKW, dla której będziesz walczyć: są tu sprawny, zaawansowany technologicznie Raven, elastyczny, składający się z byłych wojskowych Valor, oraz nieortodoksyjny i przerażający S.V.E.R. Każda strona oferuje odmienny styl walki, broń i wygląd: wybierz tę, która będzie Ci najbardziej odpowiadała. Następnie zbieraj na polu walki punkty doświadczenia, które pozwolą Ci piąć się w górę w hierarchii PKW i rozwijać swoją postać. Zaczynasz jako członek ośmioosobowego oddziału pod dowództwem bardziej doświadczonego gracza, lądujesz w ogniu walki, bierzesz udział w dzikich atakach i szaleńczej walce wręcz. Rozmiary bitew są ogromne – na polu walki natkniesz się między innymi na transportery opancerzone, samoloty, karabiny snajperskie, granaty, wyrzutnie rakiet, spadochroniarzy i naloty bombowe.
MAG to również kariera na linii frontu, gdzie rozwijasz się z każdą kolejną bitwą, gdzie nabywasz nowe umiejętności, ulepszasz swój sprzęt i planujesz swój rozwój. Chociaż to dowódcy wydają rozkazy, prędzej czy później znajdziesz swoje miejsce – możesz być snajperem, lekarzem, szturmowcem, zwiadowcą – kimkolwiek tylko będzie Ci się dobrze grało pod silnym ostrzałem. Czy dasz radę? Która PKW stanie się Twoją? I kim staniesz się Ty sam? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w MAG – tak wygląda przyszłość konfliktów zbrojnych. W sprzedaży od dziś, tylko na PS3.
MAG wydana została w pełnej polskiej wersji językowej z możliwością przełączenia się na wersję angielską. Gra obsługuje komunikację głosową.
W sprzedaży dostępne są 3 edycje gry MAG - zwykła (cena sugerowana - 209 złotych), Edycja Kolekcjonerska (cena sugerowana – 219 złotych) i zestaw ze słuchawką do komunikacji głosowej (cena sugerowana - 279 złotych).
W skład Edycji Kolekcjonerskiej gry MAG znajdującej się w eleganckim stalowym pudełku wchodzą trzy dodatkowe skórki postaci (Bulldog, Spyder i Hazard) – po jednym dla każdej Korporacji Wojskowej oraz trzy dynamiczne motywy.
Źródło: informacja prasowa
Komentarze
30Może być fajnie tylko pole do walki musi być na prawdę duże
Moim zdaniem te "najnowsze" grafiki to pic na wode skoro mozna przytoczyc kilka gier z PS3 z duzooo piekniejsza grafika niz Crysis ... a jaki sprzet jest w PS3 a jakie mamy dzisiejsze ...
Brak optymalizacji gier = napedzanie rynku nowymi kartami
Nie sadze ze dzisiejsze grafiki majace ogromna wydajnosc nie sa w stanie sprostac wymagania dzisiejszych gier ... chociazby Crysis Full HD 16aa 16az = takie ustawienia powinnismy miec juz na np. Radkach 4850 :-) a niestety dalej brak plynnosci (stale 60) na chociazby 5870
Tylko w jednym trybie jest max. 18 :D
PC. W sumie małe wymagania jak na kompy dziś, klimat hardcore SF ;)
Jak już chcecie 'shootery' na konsole to polecam zaczekac na DUST 514
www.youtube.com/watch?v=jzVjggarRns
Projekt mocno powiazany z tym pierwszym ;) i chyba warto poczekac bo cus się zmieni na rynku.
Pozdrawiam i wracam kopać skałki.
jak czasem czytam komentarze o grafice to wydaje mi sie ze niektorzy to kupuja gre instaluja odpalaja i zamiast grac to sie gapia w ekran i spuszczaja nad jakimis glupimi bzdurami :O
wazne zeby gra miala klimat a grafika to na dalszym planie... wiadomo mozna isc z postepem i rozwijac gry pod wzgledem wizualnym no ale nie kosztem innych elementow... :/
Mówie to jako Fanboy PC
Na prawdziwej wojnie jednak całe dywizje mają jednak co ze sobą zrobić, a żołnierze nie giną co pięć sekund - pytanie, jak to przenieść do gry. Sądząc po filmiku, na czajenie się w okopach nie możemy liczyć, więc zbalansować rozgrywkę będzie trudno. Ale bądźmy dobrej myśli.