MasterCard Sprytny Bill i Mobilne Płatności to aplikacje do obsługi płatności smartfonem
Aplikacje mobilne MasterCard mają umożliwić szybkie, wygodne i bezpieczne płatności.
Firma MasterCard wprowadziła dwie nowe aplikacje dla smartfonów. Sprytny Bill i Mobilne Płatności mają umożliwić szybkie, wygodne i bezpieczne operacje wirtualnymi pieniędzmi.
Sprytny Bill to aplikacja, umożliwiająca zeskanowanie aparatem fotograficznym w smartfonie kodu kreskowego z rachunku i następnie opłacenie go za pomocą, jak zapewnia producent, kilku kliknięć. Jedyne wymaganie to urządzenie z systemem operacyjnym Google Android lub iOS (w przygotowaniu jest także wersja dla Windows Phone). W przypadku gdy kod jest nieczytelny, użytkownik może wprowadzić dane faktury ręcznie.
Firma MasterCard przygotowała także specjalną ofertę – każdy, kto do 15 lutego zapłaci używając aplikacji Sprytny Bill, otrzyma pięcioprocentowy zwrot (do 10 złotych) za każdy z pierwszych pięciu opłaconych tak rachunków. Poniżej znajduje się filmik, prezentujący, jak działa nowa aplikacja MasterCard.
Mobilne Płatności natomiast to aplikacja opracowania przez MasterCard wspólnie z inPost. Pozwala ona na otrzymywanie faktur i informacji o płatnościach bezpośrednio na smartfona. Poza tym umożliwia ona włączenie przypomnień o zbliżającym się terminie płatności (powiadomienia push). Użytkownik może też dzięki Mobilnym Płatnościom zarejestrować nowe konto lub nawet kartę płatniczą w MasterCard Mobile.
Aplikacja jest dostępna dla smartfonów z systemem operacyjnym Google Android oraz iOS i umożliwia otrzymywanie faktur i informacji od kilkunastu firm (w tym całej grupy ORANGE). Podobnie, jak w przypadku Sprytnego Billa, tak i tutaj przygotowana została specjalna oferta. Każdy, kto przystąpi do usługi e-Faktura Multioperatorska i do 17 lutego opłaci rachunki za pomocą aplikacji, otrzyma zwrot 5% ich kwoty (do 10 zł) za każdą z trzech pierwszych tak dokonanych płatności.
„Dzisiaj, kiedy telefony komórkowe są praktycznie wszechobecne, a klienci używają ich nie tylko w celach telekomunikacyjnych, ale też jako urządzeń pozwalających na kontakt ze światem czy znajomymi, źródło informacji, a także jako narzędzia do planowania dnia, wzbogacenie ich o możliwość dokonywania płatności czyni je urządzeniami jeszcze bardziej przydatnymi w codziennym życiu. Segment płatności mobilnych z całą pewnością będzie się w najbliższych latach rozwijał, dlatego MasterCard, jako firma przykładająca ogromną wagę do innowacji, aktywnie wspiera rozwój płatności mobilnych” - Katarzyna Wojda, Marketing & Communication Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
Źródło: MasterCard
Komentarze
4