Inżynierowie stworzyli dla McDonald's wynalazek jakiego jeszcze nie było - słomkę do picia nowej generacji.
O tym, jak technologiczni giganci prezentują (a uściślając: reklamują) swoje produkty, mówi się wiele, bo i potrafi to być niezwykle komiczne. Nazywanie dobrze znanych rozwiązań „innowacyjnymi”, odkrywanie koła na nowo, używanie szumnych słów na opisywanie trywialnych rzeczy… a do tego cała ta otoczka. Dlaczego jednak w ogóle o tym mówimy? Ze względu na nowy film firmy, która niekoniecznie się z nowymi technologiami kojarzy – McDonald’s.
W swoim nowym spocie McDonald’s prezentuje STRAW. Zwykła słomka? Nic bardziej mylnego – to Suction Tube for Reverse Axial Withdrawal, czyli rurka ssąca osiowego ciągu wstecznego – spektakularny, magiczny, niemal rewolucyjny produkt. Tak, dobrze rozumiecie – prezentując swoją nową słomkę słynna sieć pokusiła się o parodię. Inspiracja reklamami firmy Apple jest nie do przeoczenia. Sami zobaczcie:
Zresztą McDonald’s nie jest pierwszą firmą, która pokusiła się o tego typu parodię. Pamiętacie jak IKEA prezentowała swój katalog na rok 2015 – boobook?
Jeszcze wcześniej na temat „przełomowych” technologii postanowiła pożartować firma Lyft:
Na koniec mamy dla was nie tyle parodię, co reklamę nawiązującą do spotu Apple z… 1984 roku. Firma Sonos opublikowała coś takiego…
…a to – dla przypomnienia – wspomniana reklama Maca:
Na koniec dodajmy, że STRAW faktycznie istnieje i wygląda na naprawdę interesujący produkt.
Źródło: Cult of Mac, Apple Insider, The Verge
Komentarze
4Lol
Pozdrawiam drogie leszcze