MediaMarkt rozszerza ofertę dla graczy: 37 stref Gaming Zone
Już tej jesieni sieć MediaMarkt przygotowała prawdziwą gratkę dla fanów gamingu! W 22 miastach w Polsce odbędzie się wielka gamingowa rewolucja – powstaną pełne atrakcji strefy Gaming Zone.
Materiał sponsorowany przez MediaMarkt
Aż 37 lokalizacji, w których gracze będą mieli szansę przedpremierowo zagrać w najnowsze hity, takie jak EA Sports FC25, wziąć udział w turniejach e-sportowych, zgarnąć niesamowite nagrody oraz spotkać topowych influencerów z branży. To wydarzenie, które na stałe zapisze się w historii polskiej sceny gamingowej!
Nowy wymiar emocji dla graczy
Gaming Zone to prawdziwy raj dla fanów wirtualnej rozrywki – miejsce, gdzie można zanurzyć się w inny wymiar, bez ograniczeń. Strefy zostały zaprojektowane na wzór internetowych kafejek, z myślą o maksymalnym komforcie graczy, oferując ergonomiczne fotele, wysokiej jakości słuchawki i monitory o wysokiej rozdzielczości. Znajdziecie tam najnowsze konsole, komputery gamingowe oraz szeroki wybór gier, dające możliwość przetestowania sprzętu od topowych producentów. W każdej z nich gracze będą mogli przedpremierowo spróbować swoich sił w grach, na które z niecierpliwością czekają wszyscy miłośnicy wirtualnej rozrywki.
Ale to nie koniec atrakcji w strefach Gaming Zone! Gracze z różnych miast, jednocześnie, w tym samym czasie, wezmą udział w konkursach i zmierzą się w turniejach e-sportowych, rywalizując m.in. w Fortnite czy League of Legends. Uczestnicy zdobywający punkty lojalnościowe wymienią je na fantastyczne zniżki na gamingowe gadżety dostępne w MediaMarkt, w tym produkty od marek takich jak Corsair, Playstation, Steelseries, Logitech czy Genesis.
Pierwsze strefy Gaming Zone zostaną otwarte już w tym tygodniu, a kolejne będą sukcesywnie pojawiać się w różnych miastach Polski. Strefy wirtualnej rozrywki dostępne będą m.in. w Warszawie, Poznaniu, Toruniu, Krakowie, Rzeszowie, Zamościu, Gdańsku, Wrocławiu, Słupsku i wielu innych miejscowościach, oferując graczom wyjątkowe doświadczenia.
- Gaming Zone to połączenie pasji i technologii, miejsce, gdzie miłośnicy wirtualnej rzeczywistości znajdą przestrzeń do rozwoju swoich umiejętności. Atrakcjom nie będzie końca, zarówno dla zaawansowanych graczy, jak i zaciekawionych amatorów. Tylko w Gaming Zone będzie można przedpremierowo zagrać w najbardziej wyczekiwane tytuły tego roku. Fani piłki nożnej będą mogli przetestować wciągającą grę EA Sports FC25, a miłośnicy tańca spróbują swoich sił w Just Dance 2025 Edition. Te i wiele innych tytułów czeka na graczy w 37 sklepach MediaMarkt - mówi Rafał Butler Dyrektor Kategorii MediaMarktSaturn Polska.
Wspólna pasja do gier jednoczy fanów, a Gaming Zone od MediaMarkt jeszcze bardziej zacieśni te więzi, oferując możliwość bezpośredniej komunikacji z innymi uczestnikami. Zyskają oni dostęp do specjalnego serwera na platformie Discord, gdzie znajdą najnowsze informacje o wydarzeniach i aktywnościach w strefach. W tym miejscu pasjonaci gier wymienią się doświadczeniami, nawiążą nowe znajomości i rozwiną swoje umiejętności, także pod okiem doświadczonych graczy i influencerów.
Wielkie otwarcie z influencerami
W sobotę, 28 września czeka nas oficjalne otwarcie Gaming Zone w sklepie MediaMarkt w Galerii Westfield Arkadia w Warszawie! Przygotujcie się na mnóstwo emocji – intrygujące konkursy, przedpremierowe rozgrywki oraz spotkania z popularnymi influencerami, takimi jak Wronek, Navcia, Oleczka, xtentacion, a całość poprowadzi Agnieszka Borysiuk, ekspertka od gamingu i technologii, która swoje zawodowe życie od samego początku związała z branżą gamedev i e-sportem. To będzie prawdziwy raj dla fanów gier! Zbierajcie manę i wpadajcie na Gaming Zone stworzone przez MediaMarkt – markę, która wprowadza innowacje i otwiera nową erę gamingu!
Szczegóły znajdziecie na stronie wydarzenia https://mediamarkt.pl/pl/campaign/gaming-zone.
Aby nic Was nie ominęło, regularnie sprawdzajcie najnowsze informacje o tym wydarzeniu!
Partnerami wydarzenia są: Wp.pl, Gram.pl, Playstation, Logitech, SteelSeries, Samsung, HP, HyperX, BNP Paribas, Py Space, Genesis, Corsair, Doritos.
Materiał sponsorowany przez Media Markt
Komentarze
1co do cen, z tym też bywa bardzo różnie. są oferty bardzo konkurencyjne, ale sporo rzeczy, no cóż. wolę kupić w innym sklepie, bo nawet wśród stacjonarnych mają konkurencję cenową i to solidną.
więc uważnie patrzcie na ceny, i nie dajcie się wrobić w przepłacanie.
na koniec, tabliczki w stylu "zakaz fotografowania w sklepie", to są puste zapisy, gdyż w praktyce uniemożliwiają klientowi dochodzenie do racji. dla kontrastu, sklep jest zazwyczaj solidnie okamerowany, co stawia klienta w znacznie gorszej sytuacji w razie sporu, na co też nie raz (niekoniecznie w tym sklepie) wykazał UOKiK .