• benchmark.pl
  • Gry
  • MediaMarkt rozszerza ofertę dla graczy: 37 stref Gaming Zone
Gry

MediaMarkt rozszerza ofertę dla graczy: 37 stref Gaming Zone

artykuł sponsorowany, przeczytasz w 2 min.

Już tej jesieni sieć MediaMarkt przygotowała prawdziwą gratkę dla fanów gamingu! W 22 miastach w Polsce odbędzie się wielka gamingowa rewolucja – powstaną pełne atrakcji strefy Gaming Zone.

Materiał sponsorowany przez MediaMarkt

Aż 37 lokalizacji, w których gracze będą mieli szansę przedpremierowo zagrać w najnowsze hity, takie jak EA Sports FC25, wziąć udział w turniejach e-sportowych, zgarnąć niesamowite nagrody oraz spotkać topowych  influencerów z branży. To wydarzenie, które na stałe zapisze się w historii polskiej sceny gamingowej! 

Nowy wymiar emocji dla graczy 

Gaming Zone to prawdziwy raj dla fanów wirtualnej rozrywki – miejsce, gdzie można zanurzyć się w inny wymiar, bez ograniczeń. Strefy zostały zaprojektowane na wzór internetowych kafejek, z myślą o maksymalnym komforcie graczy, oferując ergonomiczne fotele, wysokiej jakości słuchawki i monitory o wysokiej rozdzielczości. Znajdziecie tam najnowsze konsole, komputery gamingowe oraz szeroki wybór gier, dające możliwość przetestowania sprzętu od topowych producentów. W każdej z nich gracze będą mogli przedpremierowo spróbować swoich sił w grach, na które z niecierpliwością czekają wszyscy miłośnicy wirtualnej rozrywki. 

Ale to nie koniec atrakcji w strefach Gaming Zone! Gracze z różnych miast, jednocześnie, w tym samym czasie, wezmą udział w konkursach i zmierzą się w turniejach e-sportowych, rywalizując m.in. w Fortnite czy League of Legends. Uczestnicy zdobywający punkty lojalnościowe wymienią je na fantastyczne zniżki na gamingowe gadżety dostępne w MediaMarkt, w tym produkty od marek takich jak Corsair, Playstation, Steelseries, Logitech czy Genesis. 

Pierwsze strefy Gaming Zone zostaną otwarte już w tym tygodniu, a kolejne będą sukcesywnie pojawiać się w różnych miastach Polski. Strefy wirtualnej rozrywki dostępne będą m.in. w Warszawie, Poznaniu, Toruniu, Krakowie, Rzeszowie, Zamościu, Gdańsku, Wrocławiu, Słupsku i wielu innych miejscowościach, oferując graczom wyjątkowe doświadczenia.

gamer

- Gaming Zone to połączenie pasji i technologii, miejsce, gdzie miłośnicy wirtualnej rzeczywistości znajdą przestrzeń do rozwoju swoich umiejętności. Atrakcjom nie będzie końca, zarówno dla zaawansowanych graczy, jak i zaciekawionych amatorów. Tylko w Gaming Zone będzie można przedpremierowo zagrać w najbardziej wyczekiwane tytuły tego roku. Fani piłki nożnej będą mogli przetestować wciągającą grę EA Sports FC25, a miłośnicy tańca spróbują swoich sił w Just Dance 2025 Edition. Te i wiele innych tytułów czeka na graczy w 37 sklepach MediaMarkt -  mówi Rafał Butler Dyrektor Kategorii MediaMarktSaturn Polska.

Wspólna pasja do gier jednoczy fanów, a Gaming Zone od MediaMarkt jeszcze bardziej zacieśni te więzi, oferując możliwość bezpośredniej komunikacji z innymi uczestnikami. Zyskają oni dostęp do specjalnego serwera na platformie Discord, gdzie znajdą najnowsze informacje o wydarzeniach i aktywnościach w strefach. W tym miejscu pasjonaci gier wymienią się doświadczeniami, nawiążą nowe znajomości i rozwiną swoje umiejętności, także pod okiem doświadczonych graczy i influencerów. 

Wielkie otwarcie z influencerami 

W sobotę, 28 września czeka nas oficjalne otwarcie Gaming Zone w sklepie MediaMarkt w Galerii Westfield Arkadia w Warszawie! Przygotujcie się na mnóstwo emocji – intrygujące konkursy, przedpremierowe rozgrywki oraz spotkania z popularnymi influencerami, takimi jak Wronek, Navcia, Oleczka, xtentacion, a całość poprowadzi Agnieszka Borysiuk, ekspertka od gamingu i technologii, która swoje zawodowe życie od samego początku związała z branżą gamedev i e-sportem. To będzie prawdziwy raj dla fanów gier! Zbierajcie manę i wpadajcie na Gaming Zone stworzone przez MediaMarkt – markę, która wprowadza innowacje i otwiera nową erę gamingu! 

Szczegóły znajdziecie na stronie wydarzenia https://mediamarkt.pl/pl/campaign/gaming-zone.

Aby nic Was nie ominęło, regularnie sprawdzajcie najnowsze informacje o tym wydarzeniu! 

Partnerami wydarzenia są: Wp.pl, Gram.pl, Playstation, Logitech, SteelSeries, Samsung, HP, HyperX, BNP Paribas, Py Space, Genesis, Corsair, Doritos. 

Materiał sponsorowany przez Media Markt

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    GejzerJara
    0
    niestety MM się zepsuł. sprawa pierwsza, swoje parkingi oddali w zarządzanie firmom zewnętrznym. z tym bywa potem bardzo różnie. niejasne informacje, ludzie płacą za bilety chociaż teoretycznie nie muszą, z powodu informacji wprowadzających w błąd. niestety sam musiałem zgłosić jedną taką sprawę.

    co do cen, z tym też bywa bardzo różnie. są oferty bardzo konkurencyjne, ale sporo rzeczy, no cóż. wolę kupić w innym sklepie, bo nawet wśród stacjonarnych mają konkurencję cenową i to solidną.

    więc uważnie patrzcie na ceny, i nie dajcie się wrobić w przepłacanie.

    na koniec, tabliczki w stylu "zakaz fotografowania w sklepie", to są puste zapisy, gdyż w praktyce uniemożliwiają klientowi dochodzenie do racji. dla kontrastu, sklep jest zazwyczaj solidnie okamerowany, co stawia klienta w znacznie gorszej sytuacji w razie sporu, na co też nie raz (niekoniecznie w tym sklepie) wykazał UOKiK .

    Witaj!

    Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
    Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

    Połącz konto już teraz.

    Zaloguj przez 1Login