Z okazji targów Gamescom 2018 opublikowane zostały dwa nowe materiały wideo. Jeśli macie Metro Exodus na swoich listach życzeń, po obejrzeniu zwiastunów oczekiwanie na premierę może być jeszcze trudniejsze.
Czekacie na premierę Metro Exodus? Jeśli odpowiadacie twierdząco to zapewne zainteresują Was materiały, jakie opublikowano z okazji targów Gamescom 2018.
Światło dzienne ujrzały dwa nowe zwiastuny. Pierwszy pochodzi od twórców i skupia się na zaprezentowaniu świata gry oraz czyhających w nim niebezpieczeństw. Można sprzeczać się, czy Metro Exodus urzeka oprawą wizualną. Nie ma jednak wątpliwości co do tego, że zachwyca klimatem. Ten wręcz wylewa się z ekranu, a mówmy przecież tylko o zwiastunie.
W kontekście jakości grafiki wspomnieć trzeba o drugim materiale wideo. Ten opublikowała już NVIDIA, która przypomina, iż Metro Exodus będzie wspierać technologię NVIDIA RTX. Informowaliśmy już, że firma ta przygotowała podobne materiały dla Shadow of the Tomb Raider i Battlefield V.
Metro Exodus na Gamescom 2018
Przypomnijmy, że premiera Metro Exodus odbędzie się 22 lutego przyszłego roku. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
AKTUALIZACJA, 23.08.2018
Zwiastuny mogą się podobać, ale nie jest tajemnicą, że zdecydowanie więcej o grze mówią fragmenty rozgrywki. Osoby obecne na targach Gamescom 2018 mają okazję przyglądać się Metro Exodus z bliska. Twórcy nie ukrywają, iż cały czas mowa o wersji beta, ale trzeba przyznać, że gra wygląda naprawdę obiecująco. Zresztą sprawdźcie sami.
AKTUALIZACJA 2, 24.08.2018
Oglądaliście poprzednie materiały z przyjemnością? Jeśli tak to mamy coś jeszcze lepszego. Redakcja IGN opublikowała obszerniejszy, ponad 13-minutowy materiał z fragmentami rozgrywki. Dzięki niemu możemy poznać kilka lokacji, dokładniej przyjrzeć się walce z różnego rodzaju przeciwnikami, a także dostępnym broniom i systemowi ich modyfikacji.
Źródło: metrovideogame, NVIDIA GeForce, GamersPrey, IGN
Komentarze
39Do tego wzmiankowany RT bardzo niewiele wnosi poza kosmicznymi wymaganiami...
Widać kto ma pełne szuflady pomysłów w porównaniu z Intelem.
Takie dane zostały ujawnione na konferencji Nvdia -
RTX 2080Ti jest 10 razy szybszy w obliczeniach Ray Tracing i wykonuje 10GRays/s , Titan Volta jest 6 razy wolniejsze więc wychodzi niecałe 1.67GRays/s a GTX 1080Ti jest 10 razy wolniejszy więc wykonuje 1GRays/s.Teraz porównajcie sobie to z zapowiedzią z 1977roku gdzie 180 kart graficznych liczyło Ray Tracing w kilka godzin.
Titan Volta został wydany rok temu w cenie wiadomej i nagle w tym roku staje się przestarzały pod względem możliwości obliczeniowych.
Mamy szczęście bo według zapowiedzi Ray Tracing będzie można włączać i wyłączać bo tak konsument został by kopnięty w zadek i z pewnością jego karta nie wyrobiła by w tych obliczeniach przez co FPS mielibyśmy na poziomie 2.
Jeżeli Nvidia potrafi tyle mocy pokazać mimo braku przejścia na nową rewolucyjną litografię dla branży technologii jaką będzie 7nm to teraz pomyślcie sobie co zrobią wydając układy w tym procesie produkcji.
Teraz trzeba czekać na AMD z Vega 20 i zobaczyć czy już pełna wersja tej architektury , która widocznie od początku była tworzona dla litografii 7nm pokaże to co kiedyś zapowiadali już o wykonywaniu instrukcji FP16 / FP32 / FP64 w jednym czasie a nie jak do tej pory każda musiała czekać na swoją kolej.
Okres przejściowy w branży gier jak widać rządzi się swoimi prawami więc jeżeli chodzi o możliwości obliczeniowe w dziedzinie Ray Tracing czy Global Illumination tutaj nastąpią najwyższe skoki w wydajności.
Jak moc FP32 z grafiki jest tak trudna do wyciągnięcia bo widać po ruchu Nvidia to teraz pytanie czy Intel i Samsung są w stanie jakieś bariery przekroczyć w 2020roku jeżeli chodzi o ten element obliczeniowy bo widać obecnie samo FP32 w nowych kartach Nvidia nie jest najważniejsze bo jest tylko elementem składowym.
https://www.dsogaming.com/news/nvidia-geforce-rtx-2080ti-unable-to-run-shadow-of-the-tomb-raider-with-60fps-at-1080p-with-rtx-on/