Microsoft chwali się mocą DirectX 12 - będzie wsparcie dla Rise of the Tomb Raider
Zgodnie z niedawnymi doniesieniami, Rise of the Tomb Raider zrobi użytek z DirectX 12.
Windows 10 błyskawicznie przekonać miał do siebie także graczy. Oczywiście w głównej mierze dzięki DirectX 12 i płynących ze wsparcia dla niego korzyści. Jak wygląda to w praktyce doskonale wiemy, niemniej niekorzystny stan rzeczy ma się wkrótce zmienić.
Wciąż brakuje gier robiących z DirectX 12 użytek. Sytuacja powoli się poprawia, ale tempo jest zdecydowanie wolniejsze od oczekiwań. Producent zdecydował się jednak przypomnieć o omawianym rozwiązaniu i raz jeszcze pochwalić się, jakie efekty przynosi. Opublikowany materiał wideo przypomina o kilku najistotniejszych kwestiach, głównie o znaczącym wzroście wydajności.
Jak widzicie, przewinęło się tu kilka gier. Ich katalog nie zaskakuje i dlatego też ważniejsza wydaje się inna informacja. Jakiś czas temu sugerowaliśmy, iż wsparcia dla DirectX 12 doczekać może się Rise of the Tomb Raider. Tak też będzie, co oficjalnie zostało już przez producenta potwierdzone.
Graczom bawiącym się przy tym tytule pozostaje czekać na odpowiedni patch. Być może udostępniony zostanie już niedługo, ponieważ połączenie Rise of the Tomb Raider i DirectX 12 prezentowano kilka dni temu na zamkniętej konferencji w San Francisco.
Źródło: youtube - Windows, gamespot
Komentarze
39ciekaw jestem jak R9 390x spisze się z TR na DX12 w porównaniu z GTX980