Microsoft chwali się wynikami.
Chmurowy pakiet biurowy Office 365 to zdecydowanie nie jest propozycja dla każdego. Wygląda jednak na to, że chętnych na to rozwiązanie nie brakuje. W ciągu zaledwie nieco ponad roku, bo tyle właśnie minęło od światowej premiery, na wykupienie abonamentu Home (wcześniej znanego jako Home Premium) zdecydowało się już ponad 4,4 miliona użytkowników.
Firma Microsoft pochwaliła się ostatnio swoimi kwartalnymi wynikami finansowymi i popularności. Statystyki te pokazują, że niezbyt przychylnie początkowo oceniana forma – miesięcznej bądź rocznej subskrypcji zamiast jednorazowego zakupu – zdaje jednak egzamin. W ciągu roku gigant z Redmond zyskał 4,4 miliona klientów, z czego ponad milion doszedł w przeciągu zaledwie trzech ostatnich miesięcy.
Przypomnijmy w tym miejscu, że miesięczna licencja na Office 365 Home kosztuje 42,99 zł, a roczna – 429,99 zł.
Warto też odnotować, że dane nie obejmują subskrybentów pakietu w wersji Personal, który wcześniej w tym miesiącu pojawił się w ofercie Microsoftu. Jest to tańsza (29,99 zł/miesiąc lub 299,99 zł/rok) opcja stworzona z myślą o użytkownikach indywidualnych.
Firma Microsoft ujawniła także, że biznesowa wersja Office 365 również ma się świetnie. W porównaniu do poprzedniego kwartału odnotowano ponoć ponad stuprocentowo większe dochody. Konkretne liczby nie zostały jednak przez giganta z Redmond podane.
Źródło: Neowin
Komentarze
19I jak tu nie wyłączyć ADBlocka, skoro artykuły są wątpliwej jakości reklamą ?
Albo ilu użytkowników zdobyły OpenOffice czy podobne pakiety alternatywne.
Mogłoby się wtedy okazać ze Office 365 to na przykład tylko 1% albo 0,01%...