Liczba sprzedanych urządzeń z logo marki Navitel jest już siedmiocyfrowa. Milionowy produkt został kupiony w naszym kraju.
Navitel to popularny w naszej części świata producent akcesoriów dla zmotoryzowanych: kamer samochodowych, nawigacji GPS i innych gadżetów. O jego popularności najlepiej świadczy fakt, że w Europie Środkowo-Wschodniej sprzedało się już milion jego urządzeń.
Milionowym urządzeniem tej marki został (kupiony w Polsce) Navitel R600 – dostępny już jakiś czas na rynku wideorejestrator z sensorem Sony Exmor R CMOS, szerokokątnym obiektywem szklanym (170 stopni) i 2-calowym wyświetlaczem. Nagrywa obraz wideo w rozdzielczości Full HD z płynnością 30 klatek na sekundę i zapisuje go w pętli, korzystając z kompresji H.264. Wszystko to zaś oferuje za około 300 złotych.
Informując o sprzedanym produkcie numer 1 000 000, przedstawiciele firmy Navitel pochwalili się też, że analiza wyników z pierwszej połowy bieżącego roku pozwoliła wyciągnąć wniosek o mniej więcej 30-procentowym wzroście sprzedaży. Innymi słowy: popularność tej marki rośnie i to w bardzo szybkim tempie.
„Zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki w Europie to efekt przemyślanej strategii biznesowej oraz ciężkiej pracy ponad 450-osobowego zespołu – skomentował Tobiasz Jankowski, dyrektor generalny Navitel Europe. – Gdy stawialiśmy pierwsze kroki, nikt nie wierzył, że w dobie smartfonów z wbudowanym modułem GPS, tradycyjne nawigacje samochodowe mają szanse na powodzenie”.
„Kolejnym ważnym etapem była rozbudowa portfolio o wideorejestratory, tablety z funkcją nawigacji i dedykowane akcesoria. Navitel szybko stał się niekwestionowanym liderem na rynku i obecnie wyznacza trendy w segmencie automotive, głównie dzięki efektywnym działaniom sprzedażowo-marketingowym” – kontynuował.
„Zadowalające wyniki finansowe to także rezultat odważnego wejścia na nowe rynki. W tym roku, w ciągu zaledwie 5 miesięcy wprowadziliśmy produkty w Grecji, Mołdawii, Chorwacji, Słowenii i na Malcie. Nieustannie dbamy o jakość naszych urządzeń, wsparcie klienta po zakupie oraz dobre relacje z partnerami handlowymi – podsumował Tobiasz Jankowski, po czym dodał: W obliczu sukcesów na arenie międzynarodowej nie zapominamy o dalszym rozwoju i zadowoleniu konsumenta”.
Źródło: Navitel
Warto zobaczyć również:
- Amazfit Stratos 3 - stylowo, funkcjonalnie i (całkiem) niedrogo
- Garmin Fenix 6, czyli jak ulepszyć świetny zegarek sportowy
- Koncepcyjny Amazfit X z zakrzywionym ekranem
- Sportowy smartwatch na co dzień? Oto Fitbit Versa 2
- Nowy Amazfit GTS wygląda niemal jak Apple Watch
- Porty USB zawsze pod ręką z listwą EVER SPIN USB
- Przenośny projektor i głośnik Bluetooth w jednym - oto BenQ GV1
Komentarze
3