Mirror's Edge Catalyst ukończymy bez broni palnej - nie z wyboru, ale z konieczności
Twórcy zdecydowali, że Faith nawet na chwilę nie weźmie jakiegokolwiek pistoletu do rąk.
Zgodnie z obietnicami zaczynami poznawać konkretniejsze informacje na temat nowego Mirror's Edge. Po prezentacji z E3 2015 komentowanych jest kilka kwestii, w tym ta, że grę ukończymy bez broni palnej.
I nie znaczy to jednocześnie, że będziemy mieli po prostu taki wybór. Twórcy zdecydowali bowiem, że Faith nawet na chwilę nie weźmie jakiegokolwiek pistoletu do rąk. Będzie mogła walczyć, ale tylko tak, aby nikt nie zginął.
„W Mirror's Edge Catalyst nie będzie możliwości użycia broni palnej. Mamy całkowicie usunięty ten aspekt gry. Nie można będzie jej nawet podnieść.” - Sara Jansson, starszy producent gry
Co innego przeciwnicy, którzy takimi pacyfistami nie będą. Aby nieco wyrównać jednak szanse zdecydowano, że bohaterka podczas ruchu nie zostanie zraniona.
„Gdy Faith będzie w ruchu, kiedy poruszać będzie się bez upadów i kiedy utrzyma dobre tempo stanie się odporna na pociski. To pozwoli graczom trzymać ją z dala od niebezpieczeństwa. Dopiero kiedy przestanie się ruszać, może stać się jej krzywda.”
Co myślicie o takim rozwiązaniu? Przypominamy, że Mirror's Edge Catalyst zadebiutuje w lutym 2016 roku. Gra pojawi się na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: polygon
Komentarze
14"stanie się odporna na pociski." - co? chwila... oni tak serio? Heh, dziękuje, straciłem zainteresowanie.
Stawiam na broń białą.
Nawet, jeśli ktoś nie walczył w pierwszej części, to otrzymując obrażenia zmuszało to do albo eliminowania jakiegoś przeciwnika, albo do obrania innej drogi, albo do ogólne minięcia przeciwników w inny sposób. To miało swój urok i nie dość, że dodawało adrenaliny, to w dodatku z bezmyślnego parkour'a jednak powstawało coś na kształt biegu po torze z przeszkodami, od których trzeba było się trzymać z daleka lub je zniszczyć.
Natomiast tutaj przeciwnicy będą jak nieporadne dzieci i jeśli ktoś będzie miał ich w du*ie i nie zwolni w czasie biegu to nic nie będą mogli graczowi zrobić. Słabe rozwiązanie.