Już 26 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Atrium w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Mobilna (r)ewolucja.
Mobilna sprzedaż rozwija się niezwykle dynamicznie. Urządzenia mobilne coraz częściej wykorzystywane są do logowania się w usługach bankowych, do kupowania przez Internet czy poszukiwania informacji o produktach. Już 26 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Atrium w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Mobilna (r)ewolucja, podczas której przedstawione zostaną najnowsze informacje na temat obecnie wykorzystywanych technologii w mobilnej sprzedaży.
Konferencja Mobilna (r)ewolucja organizowana jest z myślą o zarządach instytucji handlowych i finansowych, specjalistach z działów IT, marketingu, komunikacji, obsługi klienta, rozwoju i sprzedaży oraz bezpieczeństwa danych, jak również analitykach baz danych, integracji czy też komunikacji wewnętrznej.
Tegoroczna konferencja obejmie cztery podstawowe zagadnienia tematyczne związane z mobilną sprzedażą. Będą to:
- zarządzanie i bezpieczeństwo (analizy i raporty, bezpieczeństwo i przetwarzanie danych, zapobieganie oszustwom oraz wsparcie procesów biznesowych)
- mobilny handlowiec/agent (usługi mobilne związane z lokalizacją oraz nowe aplikacje i urządzenia mobilne)
- narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo (systemy CRM, aplikacje kalkulacyjne, systemy raportujące, aplikacje powiadamiające, obsługa formularzy oraz systemy mailingowe i esemesowe)
- praca w sieci i wsparcie internetowe (alternatywne kanały informacji i sprzedaży, porównywarki cen i usług, sieci społecznościowe w handlu i ubezpieczeniach, elektroniczne kanały sprzedaży)
Podczas konferencji Mobilna (r)ewolucja wykłady wygłoszą między innymi Artur Brzyski – dyrektor zarządzający Jakdojade.pl, Anita Jankiewicz – dyrektor ds. sprzedaży brokerskiej w Raiffeisen Polbank oraz Jacek Bajorek – dyrektor Instytutu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
Udział w konferencji dla większości osób jest bezpłatny. Więcej informacje na temat zasad oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na oficjalnej stronie.
Serwis benchmark.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Źródło: SuccesPoint
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!