Chociaż nie było to łatwe, względem poprzednika poprawiono jeszcze stylistykę.
Ostatnie dni przyniosły nam sporo doniesień mówiących o tym, iż Motorola zechce wkrótce pochwalić się nowymi SmartWatchami. Były one bardzo trafne, a producent pokazał swoje nowości na targach IFA 2015.
Moto 360 to gadżet, który zebrał sporo pozytywnych komentarzy, zwłaszcza z uwagi na nienaganną stylistykę. Mogłoby się zatem wydawać, że w tym aspekcie zmian nie będzie, ale Motorola wyszła z innego założenia. Tym samym, druga generacja Moto 360 na nowo definiuje klasyczny design i jednocześnie obejmuje modele przeznaczone specjalnie dla kobiet, mężczyzn, a także sympatyków aktywnego trybu życia.
Zarówno Moto 360 jak i Moto 360 Sport działają pod kontrola systemu Android Wear i pozwalają na pełną kontrolę nad smartfonem z poziomu nadgarstka. Prócz modułu Bluetooth wykorzystują także Wi-Fi, oferują funkcję Moto Body pomagającą prowadzić zdrowszy tryb życia, a dodatkowo cechują się baterią wytrzymalszą niż poprzednik. Wedle producenta pozwoli ona na pełne dwa dni pracy.
Dodatkowym atutem okazać powinny się także ekskluzywne tarcze Live Dials. Ułatwiać mają dostęp do najczęściej używanych aplikacji - wystarczy wykorzystać skróty dostępne bezpośrednio na zegarku.
Moto 360 Sport ma dodatkowo wbudowany GPS. Urządzenie dokładnie zmierzy szybkość, dystans i tempo biegu, podczas gdy czujnik pracy serca zarejestruje wydolność organizmu. Jak na konstrukcję dla aktywnych przystało, obudowa cechuje się certyfikatem P67.
Moto 360 (2015) oferowana będzie w Polsce w cenie od 1299 złotych. Informacje o dostępności modelu Moto 360 Sport ujawnione zostaną w późniejszym czasie.
Źródło: Motorola
Komentarze
4Coś ostatnio powaliło te korporacje z cenami wszystko idzie do górę a my kasy mamy coraz mniej...