Mozilla pochwaliła się swoim nowym logo, które ma wyrażać jej otwartość oraz to, że w jej sercu znajduje się internet.
Mozilla chce być utożsamiana z otwartością i o tę otwartość w sieci zamierza też walczyć. Kilka miesięcy temu zaprosiła więc wszystkich do – a jakże – otwartego konkursu, w którym każdy mógł podesłać swój projekt nowego logo Mozilli. Do ścisłego finału dostało się sześć propozycji, o których was informowaliśmy, a wy stwierdziliście, że najlepszy jest „Protocol”. I to właśnie na bazie tego projektu powstało nowe logo – to, które otwiera tego newsa.
Nowe logo jest proste, a jego przekaz dość jasny – znak „://” w środku wyraźnie daje do zrozumienia, że serce Mozilli i serce Internetu to właściwie to samo serce. W oczy rzuca się też klasycznie wyglądający font o nazwie Zilla, który skutecznie przywołuje na myśl Courier.
Podczas odsłaniania nowego logo Mozilla zapewniała, że jej priorytety się nie zmieniają. Jej celem podstawowym jest dbanie o to, by w Internecie każdy był wolny i bezpieczny. Chce to zapewniać poprzez produkty, technologie i programy rozwijane przez nią i jej partnerów.
Dajcie znać w komentarzach co myślicie o nowym logo. Tymczasem zostawiamy was ze zdjęciem z biura:
Źródło: Engadget, Mozilla
Komentarze
10Uzycie :// sluszne ale jednak odnosze negatywne uczucia jak je widze. A i wspominalem juz ze jest brzydkie?