MyKronoz prezentuje SmartWatch ZeClock - klasyczne wzornictwo i nowe technologie połączone
ZeClock przygotowany został z myślą o osobach najbardziej kręcących nosem na wygląd tego typu gadżetów.
MyKronoz coraz śmielej czuje się na rynku mobilnym i zdaje się mieć dużą ochotę na to, aby na dłużej zagościć na naszych nadgarstkach. Właśnie dlatego pojawił się kolejny SmartWatch - ZeClock, który przygotowany został podobno z myślą o osobach najbardziej kręcących nosem na wygląd tego typu gadżetów.
Producent twierdzi, iż ZeClock to hybrydowa konstrukcja, która łączy zalety zegarka analogowego o klasycznym wzornictwie z zaawansowanymi technologiami obecnymi w urządzeniach typu SmartWatch. Mechanizm kwarcowy odpowiedzialny jest tutaj za precyzyjne odmierzanie czasu. Moduł Bluetooth sprawia z kolei, iż gadżet ten może zostać sparowany ze smartfonem i oferować w związku z tym kilka funkcji.
Urządzenie może pochwalić się wbudowanym mikrofonem oraz głośnikiem, które pozwalają wykonywać połączenia telefoniczne bez potrzeby wyciągania smartfona z kieszeni. Na ekranie OLED można będzie także odczytać informacje o bieżącej rozmowie telefonicznej, wiadomości SMS czy powiadomienia z portali społecznościowych. Nie zabrakło możliwości monitorowania aktywności użytwkonika i informowania o spalonych kaloriach, a także przebytym dystansie czy ilości snu.
SmartWatch kompatybilny jest ze smartfonami pracującymi pod kontrolą systemów iOS oraz Google Android 4.3+. Warto wspomnieć też, iż spełnia o standardy certyfikatu IP56, a zatem odporny jest na szkodliwe działanie wody.
Najważniejsze parametry:
- ekran OLED o rozdzielczości 96 x 32 pikseli
- łączność Bluetooth: 4.0
- bateria Li-ion 200 mAh (czas rozmowy: 2-3 godzin, czas czuwania: 4 dni)
- czujnik: 6-osiowy akcelerometr
- temperatura pracy: od -10° C do + 60° C
- wodoodporność IP56
- wymiary: 45 x 15,2 mm
- waga: 65 g
MyKronoz ZeClock dostępny jest już w polskich sklepach. Cena urządzenia ustalona została na poziomie 399 złotych.
Źródło: MyKronoz
Komentarze
5Mimo wszystko uwazam, ze rozwoj tych madrych-zegarkow idzie w dobrym kierunku.
Z niecierpliwoscia czekam na pomysl od Appla! To bedzie hit.
A inne firemki jak zwykle wszystko potem skopiuja od Appla, bo nie beda mogli wytrzymac z zazdrosci, ze Apple sprzedalo 100 milionow zegarkow w 3 miesiace wyznaczajac nowy trend, gdy taki szajsung mial to juz 3 lata wczesniej. Niezle co?