Gra Need for Speed: Rivals to nowa gra z kultowej serii na konsole Xbox One i PlayStation 4
W grze Need for Speed: Rivals można wcielić się w nielegalnych kierowców i funkcjonariusza policji ścigającego tych pierwszych.
Mamy dobre wieści dla wszystkich fanów serii Need for Speed. EA oficjalnie przedstawiło jej kolejną odsłonę - Rivals, która pojawi się m.in. na zaprezentowanej we wtorek konsoli Xbox One.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, Need for Speed: Rivals powstaje w nowym studiu Ghost Games, które współpracuje jednak z doświadczoną ekipą Criterion Games. Warunki do stworzenia dobrej produkcji są, Rivals napędzany będzie bowiem silnikiem Frostbite 3.
Gracze przeniesieni zostaną do miasta Redview County. Dodać trzeba jednak, że możliwe będzie wcielenie się nie tylko w nielegalnych kierowców, ale również w funkcjonariuszy policji, których zadaniem będzie ściganie tych pierwszych. W obydwu przypadkach za wywiązanie się ze swoich obowiązków przyznawane będą punkty, które zwiększą reputację i dadzą dostęp do lepszych wozów. Ujawniono również, że w grze pojawi się system Autolog oraz możliwość ulepszania aut.
Need for Speed: Rivals zadebiutuje 19 listopada. Nie wiadomo jednak, czy data ta dotyczy wszystkich platform docelowych, czy tylko konsol Xbox 360 i PlayStation 3. Prócz nich gra zawita jeszcze na PC oraz konsole nowej generacji.
Źródło: egmnow, youtube
Komentarze
25Szczerze mówiąc... Jestem już trochę znudzony najnowszymi i najwypaśniejszymi maszynkami.
Bardziej zainteresowałby mnie produkt pozwalający ulepszać, wizualnie tuningować i prowadzić przystępniejsze samochody. Może coś w stylu starego, dobrego Most Wanted.
Jednak najbradziej zaciekawiłaby mnie zupełna zmiana otoczenia. Tak dla przykładu - Powrót do przeszłości i możliwość pościgania się pojazdami z lat 60, 70 i 80. Ktoś pamięta jeszcze staruteńkiego Streed Rod 2 ?
Czekam, aż ktoś przeniesie konwencję wyścigów Most Wanted w lata osiemdziesiąte (lub nieco wcześniejsze) ubiegłego wieku.
Jedyna produkcja Criterionu, która była w miarę dobra to był HP 2010.
Arcadowy styl gry, piękne trasy, piękne samochody - jak nie było co robić na kompie to męczyłem czasy.
A odnośnie Carbonu nie zgodzę się. To była tragedia. Gra była robiona w pośpiechu i miałem wrażenie, jakby była nie dokończona. EA narzuciło Black Boxowi takie tempo jak teraz Criterionowi. Jak już to Most Wanted.
powiem Wam szczerze, odkad zagralem w Dirta a pozniej w Grida to kompletnie zapomnialem o NFSie :P