Fani gier wyścigowych narzekają ostatnio, że nie pojawia się za wiele ciekawych produkcji. Czy zadowoli ich zatem Need for Speed: Rivals?
Fani gier wyścigowych narzekają ostatnio, że nie pojawia się za wiele ciekawych tego typu produkcji. Czy zadowoli ich zatem Need for Speed: Rivals?
Większość zapowiedzi wygląda całkiem obiecująco, a gdy EA tylko to wyczuło, od razu przystąpiło do jeszcze większej ofensywy. Produkcja studia Ghost Games ma być jak najbardziej przyjazna dla graczy i dlatego też będą mogli mieć oni wpływ na wygląd najważniejszego elementu gry - pojazdów.
O możliwościach personalizacji wozów wspominano już wcześniej, ale dopiero teraz zdecydowano się ta pokazanie tego, jak rzeczywiście będzie to wyglądało. EA opublikowało materiał wideo, na którym to mamy szansę zobaczyć, w jaki sposób zmieniać będzie można samochody, a także w jak ma się to odbywać.
Interfejs w menu wygląda dość prosto i chyba podobnie należy ocenić same opcje personalizacji. Teoretycznie jest ich wiele, ale w praktyce w większości sprowadzają się one do zmiany kolorystyki i przyozdabiania karoserii różnego rodzaju naklejkami. Niemniej powinno spodobać się to wielu graczom.
Need for Speed: Rivals zadebiutuje 19 listopada w wersji na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Gra dostępna będzie również na konsolach nowej generacji, już w dniu ich rynkowych premier.
Źródło: gameinformer, youtube
Komentarze
21W 1994 roku firma Papyrus wydała grę zatytułowaną Nascar Racing. Produkt posiadał możliwość bardzo szczegółowego malowania samochodu, nie tylko poprzez układanie gotowych kolorów i naklejek, ale również samodzielnego edytowania bitmapy na wzór programu Paint.
Od tamtego czasu technologia znacząco rozwinęła się, jednak nawet po dziewiętnastu latach nie rozwinięto tego pomysłu... Powiem więcej, chwilami mam wrażenie, że producenci gier w pewnych aspektach cofają się. Powodem jest ograniczanie kosztów ? Lenistwo twórców ? Czy może po kilku "wstecznych" tytułach zostaniemy zaskoczeni opcjami sprzed kilku lat, odkrytymi na nowo i reklamowanymi jako niezmiernie innowacyjne i nowatorskie ?
Cóż, EA ponownie nie dostanie moich pieniążków. Ich sprawa ;)
Najpierw popsuto serię NFS zabierając graczom możliwość personalizacji i tuningu pojazdów po czym dodają taką opcję z powrotem komentując to jako hit i stworzenie gry przyjaznej dla gracza... Jak dla mnie żenada.