Jeszcze kilka lat temu na ekranach tytułowych gier, czy też obudowach konsol Nintendo można było zobaczyć charakterystyczne czerwone logo tego koncernu. Odejdzie ono jednak w niepamięć, bo japoński gigant postanowił zerwać z przeszłością i zmienić nieco swój image. W specjalnej informacji prasowej Nintendo zapowiedziało, że od teraz jedynym oficjalnym logo firmy będzie to w kolorze szarym. Jest to o tyle intrygujące, że nowy symbol Nintendo poza barwą i zmniejszonym znakiem „R” w niczym nie różni się od poprzedniego.
Nowe logo ma prawdopodobnie budować wizerunek japońskiego koncernu jako bardziej dojrzałego, oferującego produkty, które będą kojarzyły się nie tylko z rozrywką, ale również z elegancją. Półprzezroczyste obudowy konsol Wii i DS Lite wielu użytkownikom nie bez racji kojarzyły się z modnymi produktami Apple, takimi jak MacBook, czy iPod. Szare logo japońskiego koncernu będzie dobrze współgrało z nową strategią i designem Nintendo.
Komentarze
4