Nowe materiały wideo z Wolfenstein: Youngblood - gra będzie wspierała ray tracing
Machine Games oraz Arkane Studios powoli dopinają prace nad Wolfenstein: Youngblood. Premiera gry już w lipcu.
Od kilku ładnych tygodni nie było okazji do tego, aby wspomnieć o Wolfenstein: Youngblood. Twórcy zdecydowali się to jednak zmienić, pochwalili się nowymi materiałami wideo, a także ważnymi informacjami.
Światło dzienne ujrzał między innymi zwiastun z fragmentami rozgrywki, który przypomina, iż tym razem głównym bohaterem nie będzie BJ Blazkowicz. Akcję obserwować mamy z perspektywy jego córek - Jess oraz Soph. Nie zmienią się jednak główne założenia dotyczące rozgrywki, ta będzie nastawiona na dynamiczną wymianę ognia. Wedle składanych wcześniej obietnic Wolfenstein: Youngblood ma być mniej liniowe niż poprzednie części serii.
Poza tym potwierdzono, za pośrednictwem drugiego materiału wideo, iż gra będzie wspierała ray tracing oraz Adaptive Shading, inną z technologii firmy NVIDIA.
Premiera Wolfenstein: Youngblood odbędzie się 26 lipca. Gra trafi na PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.
Źródło: PlayStation, NVIDIA GeForce
Komentarze
18pre order Wolfensteinka jak zawsze obowiązkowo zrobiony naturalnie
Ale jak widac producenci gier nie czekajac na AMD impletuja Ray Tracing w swoich silnikach graficznych, w ten sposob przygotowujac nas graczy do rewolucji jaka nas czeka w ciagu kilku najblizszych lat!
A to dopiero poczatek! Batllefield V, Metro Exodus, Shadow of the Tomb Raider, Hitman 2 a teraz Wolfenstein Youngblood a w niedalekiej przyszlosci na polski Dying Light 2! Licze tez na wsparcie dla Ray Tracing w Cyberpunk 2077.
Zaloze sie ze w powstajacych hitach na ktore czekaja dziesiatki milionow graczy jak The Elder Scrolls VI i GTA 6 impletowany jest Ray Tracing w czasie rzeczywistym!
Bez Ray Tracingu nie ma przyszlosci gier!
Psuje cały klimat II wwś
https://www.youtube.com/watch?v=iQIFF1OVic4&fbclid=IwAR261W1efWxT_a_jNAc8dnFHlPfbWsJ6LiV4SkexZpp4Y6__gCA2skraggI&app=desktop